جانشین فرمانده سپاه استان ایلام مطرح کرد:

جنبه های گوناگون دشمن شناسی مردم

طهماسبی گفت: مردم ایران ابعاد و چهره های گوناگون دشمن را به خوبی می شناسد.
کد خبر: ۸۵۷۲۴۳۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ پاسدار عبدالصاحب طهماسبی جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تبریک هفته ی دفاع مقدس اظهار کرد: سال 57 انقلابی به رهبری امام راحل به ارمغان رسید و طاغوت را تار و مار کرد.

سرهنگ طهماسبی بیان کرد: این انقلاب نشأت گرفته از آرمان اسلامی بود که کاخ ستم را زیر و رو سیره های اسلامی را بروز و ظهور داده است.

وی؛ در ادامه اذعان کرد: در راس جنایات آمریکا، اسرائیل و کشور های غربی حامی استکبار همین که منافعشان به خطر افتاده می افتاد سناریو های شوم خود را روز به روز روی میز قرار می دادند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با اشاره به اینکه گزینه های روی میز آمریکا از استراتژی های دیرینه این کشور بوده است؛ عنوان کرد: آمریکای جنایتکار برای مقابله با انقلاب اسلامی، تلاش برای ایجاد اختلافات داخلی دست به هر اقدام پلیدی می زند.

سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی بیان کرد: در طول انقلاب دشمن برای برای تضعیف اسلام دست به هر کاری زده است و بعد از مقابله مردم در برابر این همه هجمه غرب، سال 59 جنگ را علیه کشورمان تحمیل کردند.

جانشین فرمانده سپاه استان ایلام تصریح کرد: غربی ها امکانات کشورمان را سنجیده بودند و همه ی کشورهای غرب اتحاد پیدا کردند و جنگ تمام عیاری را علیه ایران آغاز کردند.

طهماسبی اظهار کرد: پیشروی های دشمن تا یک ماه ادامه داشت و چند شهر ایران را به اشغال خود درآوردند و بعد از اینکه بسیج مردمی بکارگیری و بنی سدر توسط امام(ره) خلع شد.

وی تاکیید کرد: تدابیر حکیمانه ی امام خمینی(ره) و روحیه سلحشوری مردم بعد از 8 سال دفاع بی بدیل توانست در برابر هجمه های عظیم دشمن ایستادگی کنند و با تقدیم هزاران شهید توانستیم تمام معادلات دشمن را بهم بزنیم تا جای که کاری جز تصویب قطع نامه 598 نداشتند.

وی در آخر بیان داشت: جمهوری اسلامی همچون درختی است که هر روز تنومند تر و قدرتمند تر می شود به گونه ای که غربی ها را پای میز مذاکره کشانده و ما همچنان جنبه های گوناگون دشمن شناسی خود را به نمایش خواهیم گذاشت.


ارسال نظرات