وحدت لازمه ايستادگي در مقابل دشمنان است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: چیزی که در جنگ بیش از هر چیز نصیب ما شد وحدت بود و در جنگ تحمیلی بر اصول و منافع ملی مشترک عمل کردیم و امروز بيش از پيش به آن نيازمنديم.
کد خبر: ۸۵۷۱۷۶۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

 به گزارش بسيج  از ياسوج /سید موسی خادمی صبح امروز در اولین روز از هفته دفاع مقدس و در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از افتخارات استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیم 1800 شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس است. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جنگ در نگاه اول چیز خوبی نیست، افزود: جنگ برای ما یک نعمت بود اولین چیزی که جنگ به ما یاد داد این بود که ضعیف نباشیم و دشمن احساس ضعف در ما نکند.

استاندار تصریح کرد: چیزی که در جنگ بیش از هر چیز نصیب ما شد وحدت بود و در جنگ تحمیلی بر اصول و منافع ملی مشترک عمل کردیم و وحدت داشتیم.

وی بیان داشت: با همه اختلاف سلیقه‌ها اکنون هم باید در اصول خود وحدت و یگانگی داشته باشیم تا بتوانیم در مقابل سلطه‌گران مقاومت کنیم.

خادمی اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس با عزم ملی و تبعیت از ولایت توانستیم در مقابل دشمنان خود ایستادگی کنیم و به پیروزی برسیم و امروز هم باید در کارزار اقتصادی با همان اراده در مقابل دشمنان مقابله می‌کنیم.

وی افزود: در جنگ فهمیدیم که خوداتکایی و استقلال برای ایستادگی در برابر دشمن مهم است و کسی نمی‌تواند از بیرون به کشور ما تجاوز کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر روی پای خود ایستاده‌ایم و چیزهایی که اکنون داریم به آن‌ها افتخار می‌کنیم که همه ریشه در دفاع مقدس داشته و خودکفایی‌ها از جنگ شروع شده است.

ارسال نظرات