آغاز هفته دفاع مقدس با رژه نيروهاي مسلح در استان

رژه اقتدار نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد هم‌زمان با سراسر کشور و با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۱۷۲۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرگزاري بسيج از ياسوج رژه اقتدار نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد هم‌زمان با سراسر کشور و با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد.رژه نیروهای مسلح و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانده سپاه فتح استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و نیز فرماندهان رده‌های مختلف سپاه استان در میدان انقلاب یاسوج برگزار شد.

نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد در قالب یگان‌های پیاده و موتوری، یگان‌های سپاه انقلاب اسلامی استان ، نیروهای انتظامی و بسیج و همچنین عشایر غیور استان همزمان با ۳۱ شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

در این مراسم آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان، سید موسی خادمی استاندار و سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح سخنرانی کردند.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، در حاشیه این مراسم به برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره و رژه نیروهای مسلح در روز(۳۱ شهریور)، سخنرانی نماینده ولی فقیه، افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس، بازسازی عملیات مرصاد را از مهم ترین برنامه های این هفته عنوان کرد.

بوعلی، گفت: نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری دعای عرفه، عطر افشانی قبور شهداء، جشنواره بازی های بومی و محلی، پیاده روی خانوادگی، حضور در نماز جمعه و برگزاری جشنواره فیلم کوتاه بسیج از دیگر برنامه هاست.

وی، همایش شیرمردان عشایر با عنوان «شیرمردان برنو به دست ولایت»، جشن های متعدد توسط نواحی مختلف به مناسبت دهه ولایت، نمایش واقه غدیر در شهرستان لنده، یادواره های شهدا در مناطق مختلف استان، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و کلنگ زنی پروژه های مختلف فرهنگی و عمرانی را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در این استان برشمرد.

ارسال نظرات