ساماندهی 10هزار تیم ورزشی فعال در سالنهای صالحین و 9دی مازندران

محمد جواد بخشی با اشاره به ساماندهی 10هزار تیم ورزشی در سراسر حوزه های مقاومت بسیج مازندران گفت: سوم مهر ماه همزمان با هفته دفاع مقدس بزرگترین برنامه پیاده روی خانوادگی در شهر ها به ویژه مرکز استان انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۷۱۴۳۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار سیدجواد بخشی صبح امروز در جمعه خبرنگاران در ارتباط با برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس و پیاده‌روی خانوادگی در مرکز استان مازندران، گفت: برنامه‌های متنوعی در ایام دفاع مقدس در دستور کار است.

محمد جواد بخشی با اشاره به ساماندهی 10هزار تیم ورزشی در سراسر حوزه های مقاومت بسیج مازندران گفت: سوم مهر ماه همزمان با هفته دفاع مقدس بزرگترین برنامه پیاده روی خانوادگی در شهر ها به ویژه مرکز استان انجام خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با اعلام خبر راه اندازی بیش از 10 هزار تیم ورزشی بسیج در استان افزود: با توجه به احداث و افتتاح زیر ساختهای ورزشی مانند سالن های صالحین و 9 دی توسط سپاه در سطح حوزه ها و نواحی مازندران ساماندهی و شناسنامه دار کردن تیم های ورزشی مورد توجه سپاه کربلا است تا بتوانیم با آماری دقیق امکانات مورد نیاز را در اختیار ورزشکاران متعهد قرار دهیم.

سرهنگ پاسدار بخشی بیان کرد: سپاه سعی دارد با شناسایی مربیان مجرب و با اخلاق در جهت ارتقاء سطح رفتاری و عملی در ورزش به موضوع پرورش توام با تهذیب در جوانان اهمیت بیشتر ی بدهد.

بسیجی فعال در معاونت هماهنگی سپاه کربلا ساماندهی ورزشکاران را دارای اهمیت خواند و ادامه داد: بالغ بر 200 هزار ورزشکار بسیجی در تیم های ورزشی فعالیت دارند و تصمیم داریم با همت تربیت بدنی سپاه کربلا اقدامات شایسته تری را برای ارج نهادن به جوانان و ورزشکاران اجرایی کنیم که الحمدالله با ترغیب روز افزون بسیجیان مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: تربیت بدنی سپاه کربلای مازندران نیز چندین برنامه را در هفته دفاع مقدس طراحی کرد که این برنامه‌ها در سطح استان برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اهمیت ورزش در سطح تربیتی سپاه خاطرنشان کرد: در طول سال برنامه‌های متعدد ورزشی در سپاه کربلای مازندران برگزار خواهد شد.

در ادامه مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرهای استان خبر داد.

میرجمال جلیلیانتصریح کرد: در همین ارتباط ستاد شهرستانی نیز تشکیل شد و استانداری مازندران نیز برگزاری این برنامه را به مسئولان شهرستان ابلاغ کرد.

وی ادامه داد: همایش پیاده‌روی استان مازندران در روز سوم مهر از غرب تا شرق استان برگزار خواهد شد.

مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران درباره برگزاری همایش پیاده‌روی ساری بیان کرد: این برنامه از شبکه سه به‌صورت زنده پوشش داده می‌شود.

جلیلیان یادآور شد: اطلاع‌رسانی مناسبی در این زمینه انجام شد، همه بسیجیان همراه با خانواده‌ها در این همایش شرکت می‌کنند.

وی یادآور شد: اطلاع‌رسانی از طریق آموزش و پرورش نیز در برنامه کاری قرار دارد و برای اهمیت این موضوع ستاد استانی در سپاه کربلا نیز تشکیل شد.

مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران اضافه کرد: تلاش ما این است که از همه ظرفیت‌های شهرستان ساری برای برگزاری این همایش استفاده شود.

این مسئول درباره زمان شروع پیاده‌روی در ساری، تصریح کرد: مراسم پیاده‌روی از میدان شهید قاسمی از ساعت 7 صبح آغاز می‌شود.

جلیلیان درباره توزیع بلیط در سطح استان بیان کرد: بیش از 45 هزار بلیط در سطح شهرستان ساری توزیع شد و این موضوع از طریق نهادها و ادارات در حال توزیع است.

وی درباره تداوم برنامه‌های ورزشی در طول سال نیز تصریح کرد: تلاش داریم همایش‌های پیاده‌روی را در سطح استان تداوم دهیم و در طول سال چندین همایش پیاده‌روی در برنامه کاری قرار دارد.

مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا مازندراندرباره برنامه‌های جنبی این همایش، افزود: برگزاری ورزش رزمی، پخت غذای سنتی، فعالیت ورزشکاران باستانی‌کار و برگزاری مانور غواصان در برنامه کاری قرار دارد.

این مسئول به فعالیت شورای ورزشی بسیج در طول سال نیز اشاره کرد و ادامه داد: اتاق فکر شورای ورزشی و هیئت ورزشی در سطح استان فعالیت مستمری در طول سال دارند.

جلیلیان به ساماندهی بیش از 10 هزار تیم ورزشی در سطح استان اشاره کرد و افزود: در کنار این تیم‌ها مربیان بااخلاق فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه به احداث بیش از 130 سالن ورزشی توسط سپاه در سطح استان اشاره کرد و یادآور شد: تا پایان سال 94 تعداد سالن‌های ورزشی به 180 سالن می‌رسد.

مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران دیگر برنامه‌های عمرانی در حوزه ورزش را احداث استخر سرپوشیده در شهرهای استان عنوان کرد و ادامه داد: اجرای برخی از پروژه‌ها شروع شد و تلاش بر این است که این سالن‌ها در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد.

این مسئول در پایان گفت: سالن‌های ورزشی ساخته‌شده توسط سپاه برای استفاده عامه مردم ساخته و برنامه‌ریزی شد که این اماکن در اختیار مردم قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها