خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد

برگزاری بیش از 160 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در ملایر

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از 160 عنوان برنامه فرهنگی، بصیرتی و ورزشی در سطح شهرستان ملایر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۱۴۱۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محسن احمدوند در نشست خبری با اصحاب رسانه در سپاه ملایر با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های سپاه ناحیه ملایر در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس 162 برنامه فرهنگی، بصیرتی و ورزشی در سطح شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ملایر با رژه موتوری و خودرویی با تجهیزات و ادوات 31 شهریور ماه با همکاری ارگان‌های نظامی و انتظامی و ادارات شهر در سطح شهر ملایر آغاز می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به بازدید از 40 خانواده شهید در یک روز بیان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص در هفته دفاع مقدس بازدید و سرکشی به 40 خانواده ایثارگر و شهید است.

وی افزود: گلزار شهدا در شهر ملایر و سا من، ازندریان، جوکار، زنگنه و اسلام آباد، دیدار با امام‌جمعه موقت شهر،حضور بسیجیان در نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه در ملایر، سامن، ازندریان و اسلام‌آباد از دیگر برنامه‌های سپاه در این هفته است.

احمدوند با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی جمعه این هفته افزود: برگزاری همایش پیاده‌روی با همکاری ادارات شهر یکی دیگر از برنامه‌های شاخص در این هفته است.

وی افزود: این همایش روز جمعه ساعت 6:30 از میدان دکتر بابک به سمت المان شهدای گمنام برگزارشده و در پایان به شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: همکاری در برگزاری مراسم دعای عرفه در حسینیه ثارالله و مسجد جامع، فضاسازی در سطح شهر، برگزاری نشست‌های بصیرتی در مدارس و پایگاه‌ها و نواختن زنگ دفاع مقدس همزمان با بازگشایی مدارس از دیگر برنامه‌های این ناحیه در هفته دفاع مقدس است.

*برگزاری یادواره شهدای جوکار در هفته دفاع مقدس

وی با اشاره به برگزاری مراسم یادواره شهدای جوکار در هفتم مهر بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا از دیگر برنامهدر هفته دفاع مقدس بوده که یادواره شهدای جوکار در هفتم مهر برگزار می‌شود.

احمدوند افزود: برگزاری نمایشگاه عکس در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها، محفل انس با شهدا، نمایشگاه مقابله با دجالواره، شب خاطره، نمایشگاه کمک به جبهه مقاومت و مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های سپاه در هفته دفاع مقدس است.

وی هفته دفاع مقدس را هفته گرامیداشت دلیری‌ها و رشادت‌های ایثارگران و شهدا دانست وبیان کرد: شهدا و ایثارگران با استقامت و ایستادگی خود در مقابل تمامیت کفر ایستادگی کردند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: جنگ تحمیلی ایران و عراق جنگ اسلام برابر کفر و جنگ حق علیه باطل بود و رزمندگان اسلام با رشادت‌های خود از اسلام و حق دفاع کردند.

وی با اشاره به تحریم‌های ایران در زمان جنگ تحمیلی افزود: در دوران دفاع مقدس کشورهای اروپایی حتی از فروش سیم‌خاردار نیز به ایران دریغ می‌کردند و بسیجیان ایرانی با تکیه‌بر توان داخلی، بسیج و اتحاد مردمی و رهبری امام(ره) کشور را در مقابل تجاوزهای دشمنان حفظ کردند.

احمدوند گفت: مهم‌ترین دلایل پیروزی ایران در جنگ تحمیلی نقش بی‌بدیل مردم و رهبری امام(ره)، اتحاد و همبستگی، تکیه‌بر توانمندی‌های داخلی و ایثارگری‌های رزمندگان بود که باعث تغییر سرنوشت جنگ شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات