خبرهای داغ:
افتخار ديگر بر بسيج ورزشكاران سپاه خوي:

بسيجي خويی حكم رياست هيئت كشتي بسيج استان را دريافت كرد

حکم انتصاب برادربسیجی امین الله گل صنملو به عنوان رئیس هیئت کشتی بسیج استان توسط معاونت تربیت بدنی سپاه شهدای استان اذربایجان غربی به وي تقدیم شد.
کد خبر: ۸۵۷۱۲۱۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول تربيت بدني سپاه خوي ضمن تبريك اين انتخاب شايسته و بجا خاطر نشان كرد: شهرستان خوي بارها نشان داده كه داراي بسيجيان توان مند و داراي استعداد بالا در هر زمينه علي الخصوص در يعد ورزش را دارد.

سرهنگ2 پاسدار نادر صمدي اظهار داشت: جامعه نيازمند عزم و اراده ملي است و در اين بين بسيج به دليل برخورداري از پشتوانه مردمي، نقش مهمي را ايفا مي‌كند.

وي در ادامه اظهار داشت: همه آحاد جامعه بايد با فرهنگ ورزش و نقش ورزش در تهذيب نفس آشنا باشند چون ورزش باعث ايجاد روحي سالم در بدني سالم مي‌شود و چون بسيج در بين اقشار مختلف جامعه حضور دارد، مي‌تواند اين فرهنگ ورزشي را در بين مردم همگاني كند تا با اشاعه و توسعه ورزش همگاني به اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دست يابيم.

صمدي هوشياري ملت ايران را موجب نقشه بر آب شدن و خنثي شدن توطئه‌هاي دشمنان در عرصه‌هاي مختلف عنوان و افزود: انجام ورزش و نرمش روزانه روحيه و هوشمندي انسانها را بالا در نتيجه مي توان با مشورت و همفكري نقشه هاي شوم دشمنان را بر هم بزنيم.

ارسال نظرات