برگزاری هفتاد برنامه ورزشی در استان بمناسبت هفته دفاع مقدس

معاون توسعه امور ورزش اداره‌ کل ورزش و جوانان استان کردستان از برگزاری هفتاد برنامه متنوع ورزشی در سطح استان بمناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۱۲۰۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی فتح اله زاده معاون توسعه امور ورزش اداره‌ کل ورزش و جوانان استان کردستان در نشست دستگاه‌های نظامی، انتظامی و اجرایی عضو کمیته ورزش ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گفت: باید برنامه‌ریزی دقیق و اطلاع‌رسانی برای برگزاری و حضور اقشار مختلف در این برنامه‌ها صورت بگیرد.

فتح اله زاده کیفی بودن برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کمیته ورزش را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها با توجه به برگزاری جلسات متعدد با کمیته ورزش زمان و مکان برنامه‌های تدوین شده را تا 27 شهریور ماه به‌صورت مکتوب به کمیته ورزش اعلام کرده اند.

به گفته معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان، مسابقات ورزشی یک هفته قبل و پس از هفته دفاع مقدس باید با عنوان گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس برگزار شود.

وی تجلیل از ایثارگران اداره کل، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری همایش‌های پیاده روی، کوه‌پیمایی، دوچرخه‌سواری در سطح استان و مسابقات ورزشی نیروهای نظامی و انتظامی را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های کمیته ورزش در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

وی در ادامه با تاکید بر زنده نگاه داشتن یاد وخاطره شهدا وجانبازان هشت سال دفاع مقدس افزود: درهفته دفاع مقدس برنامه های زیادی ازسوی دستگاه های اجرایی درسطح کشور اجرا می شود و در این راستا ما هم به عنوان کمیته ورزش وجوانان ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با هم افزایی و تشریک مساعی باید برنامه هایی شایسته این هفته برنامه ریزی و اجرا کنیم.

علی فتح اله زاده در پایان اظهار کرد: این هفتاد برنامه ورزشی برگزار شده در سطح استان به منظور یاد و خاطره حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.

ارسال نظرات