خبرهای داغ:
با هدف فضاسازی سطح شهر در آستانه دفاع مقدس صورت گرفت:

نصب صدها بنر يادآور حماسه عظيم دفاع مقدس در سطح شهرستان خوي

مسئول فرهنگي اجتماعي سپاه خوي همزمان با آذين بندي و فضاسازي سطح شهرستان خوي گفت: در راستای نشر و ترویج ارزشهای ملي، انقلابی، ايثارگري و شهادت در سطح شهرستان خوي صدها بنر با محوريت دفاع مقدس، بسيج و شهادت در اين شهرستان نصب مي شود.
کد خبر: ۸۵۷۱۱۹۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، سرهنگ پاسدار حجت الهيارلو خاطر نشان كرد: حماسه 8 سال دفاع مقدس گنجینه پر ارزشی مملو از معنویت است که مردم به آن عشق می ورزند و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انتقال این ارزش‌ها به نسل آینده و تقدیر از حماسه سازان آن است.

وي اظهار داشت: نصب بنر هاي بيشتر با موضوعات بيان فداكاري و ايثارگري رزمندگان اسلام میزان آشنایی و درک مردم از فداکاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام را بیشتر مي كند هرچند مردم ما شیفته آن دوران و فرهنگ دفاع مقدس هستند و یاد و نام شهدا را در هر مناسبتی گرامی می‌دارند.

اين مقام مسئول با اشاره به اقدامات تبلیغی صورت گرفته برای جلب توجه مردم به دوران ايثارگري و پايداري 8سال دفاع مقدس ادامه داد: در زمینه اطلاع‌رسانی و فضاسازی فرهنگی در سطح شهرستان اقدامات زیادی صورت گرفته و علاوه بر سپاه خوي، حوزه ها،پايگاه هاي مقاومت بسيج ، كانونها نيز بنرهايي را در حوزه هاي استحفاظي خويش نصب خواهند نمود.

ارسال نظرات