خبرهای داغ:
همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس؛

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت

در نشست خبری معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت برنامه های هفته دفاع مقدس در سردشت تشریح شد.
کد خبر: ۸۵۷۱۱۹۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس سرهنگ مصطفی حبیبی معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت در نشست خبری به تشریح اهداف و برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس پرداخت.

سرهنگ حبیبی از دفاع مقدس به عنوان گنجی پر بها یاد کرد و اظهار داشت:مردم ما هشت سال با اقتدار و سربلندی مقابل تهاجم دشمنان با مقاومت و ایستادگی به پیروزی رسید و براساس وظایف به حفظ ارزش نظام جمهوری اسلامی پرداخت.

وی با تاکید براینکه همه چیز کشورمان برای دفاع در راه خدا بوده است، ابراز داشت: فضلیت و آگاهی‌بخشی از ارزش‌های اسلامی سبب ایستادگی و مقابله با دسیسه های استکبار جهانی بوده است.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه امروزه برتری کشور ما در دنیا به خاطر خون شهدای دفاع مقدس است، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی به پاس خون این شهدا باید به برگزاری برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های کاری خود بپردازند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت ادامه داد: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در ۳۱ شهریور، اجرای رژه تاکسیرانان، برپایی همایش پیاده روی خانوادگی، برگزای همایش روحانیون شیعه و سنی، توزیع بسته های آموزشی در مناطق محروم و جدار مرز، سرکشی از خانواده شهدا، بر پایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس، برپائی چادر سلامت در سطح شهر، درمان رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی، برگزاری ویژه برنامه هفته دفاع مقدس، افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی و … را از مهمترین برنامه های دانست که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سردشت اجراء خواهد کرد.

ارسال نظرات