به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای ابهر:

برگزاری مراسم یادواره شهدا وسوگواری شهادت امام محمد باقر (ع) در ابهر

حوزه مقاومت بسیج شهدای ابهر، مراسم یادواره شهدا و سوگواری شهادت امام محمد باقر (ع) را برگزار کردند.
کد خبر: ۸۵۷۱۱۶۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، در یادواره شهدای ابهر ؛ ضمن درود و سلام بر شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و تسلیت به مناسبت شهادت امام محمد باقر(ع) و تبریک پیشاپیش هته دفاع مقدس گفت: دشمنان انقلاب بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران در تمای نقاط کشور بحران ایجاد کردند و با حضور مردم، بحران خنثی شد.
سردار کرمی در ادامه افزود:  تا زمانی که ایمان، اعتقاد و ولایت مداری هست همه کشورهای دنیا  هم جمع شوند هیچ غلطی نمیتوانند بکنند.
وی گفت: در روز عاشور امام حسین (ع)  ندای هل من ناصر را سر داد ولی کسی به ندای امام خود لبیک نگفت، اما این جوانان با گذشتن از جان و مال خود  به ندای رهبر خود لبیک گفتند .
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)  گفت: در جنگ تحمیلی سلاح و مهمات و تجهیزات نبود که سرنوشت جنگ را رقم میزد آنجا روحیه تقوا و اخلاص بود که سرنوشت جنگ را تغییر داد.
وی درادامه با اشاره به جنایات آمریکا افزود: آمریکا شیطان بزرگ فکر میکند ملت ایران را میتواند شکست دهد امام باید بداند که ملت عزیز ایران شکست ناپذیر است و این یک پیام است.
سردار کرمیخاطر نشان کرد: امروز دشمن با لباس دیگر و جنگ دیگر در جبهه فرهنگی حضو رپیدا کرده است و این در این جنگ اعتقادات ملت ما را مورد هدف قرار داده است که مقام معظم رهبری در رابطه  با نفوذ فرهنگی و نفوذ سیاسی دشمن بارها تذکر داده اند..
سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام محمد باقر(ع)، به مهمانان و مدعوین مراسم  خیرمقدم گفت و از هیات امناء و دست اندرکاران این برنامه تقدیر به عمل آورد.




ارسال نظرات