برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کهگیلویه تشریح شد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ناحیه کهگیلویه ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۵۷۰۹۱۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹

سعید برومندزاده عصر امروز در کنفرانس خبری با اصحاب رسانه، ویژه‌برنامه‌‎های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان را تشریح کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کهگیلویه هفته دفاع مقدس با بیان اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مصونیت را برای خاک وطن رقم زدند، اظهار داشت: امنیت، اقتدار و استقلال جمهوری اسلامی ایران مدیون جانفشانی شهدا و ایثار رزمندگان است.

وی از برگزاری 36 برنامه‌ ویژه هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان خبر داد و با اشاره به تقارن این هفته با دهه امامت تصریح کرد: بخشی از برنامه‌ها به صورت مشترک و در این راستا اجرا خواهد شد.

این مسئول نشست‌های بصیرتی در دهدشت و شهرهای تابعه، اجرای رژه حماسی همزمان با سراسر کشور، نواختن زنگ مقاومت در مدارس و غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدا در دهدشت و بخش‌های تابعه را از جمله این برنامه‌ها برشمرد و گفت: روز جمعه همایش پیاده‌روی خانوادگی به همین مناسبت برگزار می‌شود.

برومندزاده اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس ذکر کرد و افزود: بسیج جامعه پزشکی با اعزام تیم‌های مجرب به مناطق محروم خدمات درمانی رایگان ارائه می‌دهد.

وی اجرای برنامه «هشت» ویژه بزرگداشت دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این برنامه با اجرای شعر و خاطره دفاع مقدس و برنامه‌های فرهنگی به صورت مستقیم از شبکه استانی پخش خواهد شد.

برومندزاده با بیان اینکه در این هفته از پنج خانواده شهید، علمای سادات و ایتام سرکشی می‌شود، گفت: نواختن زنگ غدیر در مدارس و برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‌های مشترک هفته دفاع مقدس با دهه امامت است.

ارسال نظرات