خبرهای داغ:
حجت الاسلام افلاكيان در گردهمایی مصون‌سازي فرهنگي سپاه ناحيه همدان:

آمادگي و توبه خالص لازمه ورود به عرفه است

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه بايد با آمادگي و توبه خالص به استقبال عرفه رفت، گفت: تنها با توبه و انابه به درگاه الهي مي‌توان آمادگي لازم را برای ورود به اين روز بزرگ به دست آورد.
کد خبر: ۸۵۷۰۹۱۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرگزاري بسيج از همدان، دومين گردهمایی مصون‌سازي فرهنگي سپاه ناحيه همدان با حضور پايوران، بسيجيان و سربازان درسپاه ناحيه همدان برگزار شد.

استاد حوزه و دانشگاه در اين گردهمایی با بررسي آثار و بركات توبه براي فرد و جامعه اسلامی بیان داشت: توبه، انسان را به خدا نزديك مي‌كند و تمام دسيسه‌هاي شيطان را خنثي مي‌كند.

حجت‌الاسلام ابراهيم افلاكيان افزود: خداي متعال براي كساني كه فكر مي‌كنند راه برگشت بر آنها نيست، در هر درجه از گناه مي‌تواند با توبه واقعي، به درگاه الهي نزديك‌تر شوند.

وي با اشاره به دسيسه‌هاي شيطان گفت: اين كار شيطان است كه مي‌گويد راه برگشت وجود ندارد و انسان گناهكار بايد با يأس و نا اميدي در گناه خود غوطه ور شود.

اين استاد حوزه و دانشگاه در پايان با اشاره به نزديک بودن عيد قربان و روز عرفه تاكيد كرد: تنها با توبه و انابه به درگاه الهي مي‌توان آمادگي لازم را برای ورود به اين روز بزرگ كه همسنگ با شبهاي قدر است، کسب کرد و جاماندگان از عفو و بخشش در شب‌هاي قدر چشم و اميدشان به روز عرفه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات