دبیر جشنواره سومین دوسالانه عکس بسیج خبر داد:

پایان داوری آثار ارسالی به جشنواره عکس بسیج

دبیر جشنواره عکس بسیج گفت: آثار ارسالی به دومین جشنواره دوسالانه عکس بسیج با داوری بین 600اثر به بخش مسابقه راه یافتند.
کد خبر: ۸۵۷۰۸۶۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، دبیر جشنواره سومین دوسالانه عکس بسیج هنرمندان گفت: ارسال آثار به جشنواره عکس بسیج پس از دریافت 600 عکس از 59عکاس و انتخاب آثار برتر در برای بخش مسابقه به کار خود پایان داد.

ابوالقاسم ابوترابی زارچی در ادامه افزود: انتخاب آثار در دوبخش1- فعالیت های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان (آثاری در این موضوع مورد توجه است که همانند مضامین زیر باشند:فعالیت های اجتماعی ، خدمت رسانی ، اردوهای سازندگی ، تولید هدفمند ، سازندگی معنوی ، تعلیم و تربیت، ایثار و مقاومت) و2- زندگی ایرانی اسلامی(عکس هایی در این موضوع مورد نظر است که شامل مضامین زیر باشد: آیین عبادی، جشن ها، عزاداری ها، آداب و رسوم، اقوام و حماسه، اقوام و تولید، بازی های محلی و راهپیمایی اربعین کربلا) انجام گرفت که در بخش اول تعداد 13 اثر و در بخش دوم تعداد 37اثر از مجموع تعداد کل آثار انتخاب شدند.

وی به داوران این بخش ها اشاره کرد و اظهار داشت: داوران این دوره از جشنواره عکس بسیج آقایان داریوش عسکری از تهران، محسن خیرخواه و عباسعلی نیکوکار هستند که آثار را مورد داوری قرار می دهند.

دبیر جشنواره سومین دوسالانه عکس بسیج هنرمندان تصریح کرد: در این جشنواره در هر دو بخش 3نفر برگزیده و 1نفر قابل تقدیر خواهد بود.

ابوترابی زارچی در مورد تاریخ برگزاری جشنواره گفت: این جشنواره از تاریخ 23مهرماه سال جاری با برپایی نمایشگاه عکس عکاسان شروع و در تاریخ 27 مهرماه مراسم اختتامیه برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: طی برنامه ای که از طرف بسیج هنرمندان استان یزد طراحی شده پس از اتمام جشنواره تمام عکاسانی که در جشنواره حضور داشتند به عنوان یک اردوی عکاسی به یکی از روستاهای استان سفر خواهند کرد.

یزدهنر 

ارسال نظرات