انقلاب اسلامی که حافظش خداست انقلابی الهی است

آیه الله طبرسی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلاب نشأت گرفته از اسلام است، بیان کرد: اعتقاد داریم که انقلاب ما الهی است و خدا این نظام را حفظ می‌کند و باید برای حفظ انقلاب عملکرد مناسبی ارائه کرد.
کد خبر: ۸۵۷۰۸۲۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی صبح امروز در جمع فرماندهان نیروی‌های مسلح مستقر در استان مازندران با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: شهدا مردان مردی هستند که چگونه زیستن را به ما آموختند و زمانی که احساس کردند که انقلاب اسلامی در خطر است با رشادت در برابر دشمن ایستادگی کردند.

وی تصریح کرد: حضور در دفاع مقدس اقدام بسیار ارزشمندی بود، و ایثارگران با حضور خویش ثابت کردند که حفظ اسلام مهم‌تر از جان شیرین آنها است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران اضافه کرد: مردم ایران در دوران دفاع مقدس تاریخ ساختند و عاشورا بار دیگر در کشور تکرار شده است.

وی اضافه کرد: جنگ به ما درس زیادی آموخت، ظرفیت ما در جنگ به خوبی شناخته شد، کشورهای بزرگ و کوچک دست به دست هم دادند که مردم ایران نباشند ولی مردم ایران با حضور خویش زمینه ماندگاری خویش را فراهم کردند.

طبرسی با بیان اینکه اقدامات شهدا قابل وصف نیست، تأکید کرد: شهدا آخرین عبادت در کلاس دین را اجرا کردند و با نثار جان خویش بالاترین عبادت خدا را به جا آوردند که حضرت علی(ع) آرزوی این عبادت را داشت.

وی در ادامه با اعلام اینکه در حال حاضر وظیفه افرادی که بعد از جنگ ماندند، بسیار سخت است، افزود: برای حفظ این پیشینه تاریخی مسئولیت ما سخت‌تر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران یادآور شد: دنیا پس از دفاع مقدس حساب ویژه‌ای برای انقلاب اسلامی ایران باز کرد و باید تلاش شود تا میراث‌دار خوبی برای شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس بود.

وی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلاب نشأت گرفته از اسلام است، بیان کرد: اعتقاد داریم که انقلاب ما الهی است و خدا این نظام را حفظ می‌کند و باید برای حفظ انقلاب عملکرد مناسبی ارائه کرد.

طبرسی تأکید کرد: انقلاب تنها با قلم، کاغذ، شعر و نثر حفظنمی‌شود بلکه باید با فراهم کردن زمینه‌های لازم این انقلاب را حفظ و به سایر جهان صادر کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تلاش‌های زیادی برای به انحراف کشاندن انقلاب اسلامی در دستور کار دشمن قرار گرفت، ولی کمترین توفیقی به دست آوردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران با اشاره به اقدامات دشمن در فتنه 88 افزود: همه تلاش دشمن این بود که در این سال انقلاب اسلامی را زمین‌گیر کنند.

وی در ادامه با اشاره به دیدار اخیر رهبر انقلاب اسلامی با فرماندهان سپاه گفت: این دیدار برای دشمنان کمرشکن بود.

طبرسی در پایان گفت: برای حفظ انقلاب اسلامی ایران نیاز به وحدت و همدلی داریم و این وحدت باید در همه اقشار مختلف نهادینه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها