خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

معرفی کتاب «دختر شینا» به‌عنوان کتاب فصل پاییز بسیج

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: کتاب «دختر شینا» به عنوان کتاب فصل پاییز بسیج معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۳۵۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی بقایی با بیان اینکه کتاب فصل بسیج برای پاییز معرفی شده است، اظهار داشت: هر فصل کتابی از سوی بسیج برای شرکت در مسابقه معرفی می شود که کتاب فصل پاییز نیز معرفی شده است.

وی با بیان اینکه در هر فصل کتابی معرفی و به تناسب الگوسازی می‌شود، عنوان داشت: بر مبنای متن کتاب سئوالاتی نیز همراه با آن منتشر شده و در اختیار خوانندگان قرار می گیرد و بعد از مدت زمانی مشخص مسابقه کتابخوانی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه معرفی کتاب فصل بسیج از ابتدای هفته دفاع مقدس آغاز می شود، بیان داشت: کتابی که برای پاییز معرفی شده کتاب «دختر شینا» به نویسندگی بهناز ضرابی زاده یک نویسنده همدانی است.

بقایی با اشاره به اینکه موضوع کتاب در مورد همسر سردار حاج ستار ابراهیمی است، عنوان داشت: نویسنده قسمت های از زندگی وی را به رشته تحریر درآورده است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه این کتاب را با تخفیف ویژه به گروه ها و مجامع اهل مطالعه ارائه می دهد، گفت: قیمت اولیه کتاب ۱۴ هزار تومان بوده که در قسمت ویژه مسابقه به 7 هزار و ۵۰۰ تومان کاهش یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات