خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند:

پرهیز از ازدواج به عنوان یک تهدید نسل جدی مطرح است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند گفت: پرهیز از ازدواج به عنوان یک تهدید نسل جدی مطرح است که باید مورد اهتمام جوانانمؤمن قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۷۰۱۶۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در جمع پایوران و سربازان سپاه ناحیه نهاوند در حسینیه شهدای پاسدار با اشاره به اهمیت ازدواج بیان داشت: ازدواج یکی از سنت‌های الهی است که پیامبر مکرم اسلام(ص) و ائمه معصومین(ع) نسبت به انجام این سنت الهی به منظور تداوم نسل و سلامت جامعه و به کمال رسیدن انسان‌ها تأکید کرده‌اند.

وی افزود: انسان بالغ و متعهد نباید از این سنت الهی سرپیچی کند چراکه افراد جامعه دچار خسران جبران ناپذیری خواهند شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: در حالی که مکتب اسلام مسلمانان را به انجام این سنت الهی (ازدواج) تشویق و ترغیب می‌کند متأسفانه در جامعه کنونی برخی از افراد به دلایل مختلف از جمله تحت تأثیر قرار گرفتن فرهنگ منحط غرب و عدم شناخت کافی از این سنت الهی سرپیچی و از زیر بار مسئولیت تشکیل خانواده شانه خالی می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از مضرات این عدم مسئولیت‌پذیری و فاصله گرفتن از الگوهای رفتاری اهل بیت(ع) بالا رفتن سن ازدواج است که رهبر معظم انقلاب در خصوص عواقب آن هشدار می‌دهند و بارها تأکید کرده‌اند در صورت ادامه این روند جامعه ما در چند سال آینده به جامعه ای پیر تبدیل خواهند شد.

شیرزادی خاطرنشان کرد: این موضوع به عنوان یک تهدید نسل جدی مطرح است که باید مورد اهتمام جوانان مؤمن قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات