خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی:

تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی رسالت بسیج رسانه است

مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بسیج رسانه آذربایجان غربی دوره آموزش کاربردی خبرنگاری برگزار می کند.
کد خبر: ۸۵۷۰۰۶۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ دوم پاسدار جلال الدین اعظمی با بیان اینکه تبیین فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از جمله مهمترین اهداف بسیج رسانه است، اظهار داشت: بسیج رسانه یک نهاد با ماهیت انقلابی و فرهنگی و مروج افکار، عقاید و اندیشه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه 50 درصد اصحاب رسانه استان عضو بسیج رسانه هستند، افزود: بسیج رسانه با نگاه فراجناحی نسبت به جذب افراد با سلیقه‌های متفاوت اقدام کرده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی بر ضرورت تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی برای مقابل با نظام کفر و سلطه تاکید کرد و افزود: این سازمان تلاش می کند تا رسانه های استان هم افزایی بیشتری در این زمینه داشته باشند.

سرهنگ دوم پاسدار جلال الدین اعظمی با اشاره به اهمیت تربیت نیروهای حرفه‌ای در عرصه خبرنگاری و رسانه، خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های مهم بسیج رسانه در راستای حمایت از اصحاب رسانه، ارتقای سطح علمی و فنی آنها در عرصه کاریشان است.

وی خاطرنشان کرد: از همین رو، بسیج رسانه استان آذربایجان غربی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنگاری کرده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه سال گذشته هم یک دوره خبرنگاری در استان آذربایجان غربی توسط بسیج رسانه برگزار شد، اظهار داشت، بسیج رسانه استان امسال با استفاده از تجربیات دوره‌های قبل، اقدام به انتشار فراخوان دوره‌ها کرد که این دوره به مدت 3 روز در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ ارومیه با حضور اساتید برتر خبرنگاری استان برگزار خواهد شد.

سرهنگ اعظمی تصریح کرد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر بسیج رسانه آذربایجان غربی درخیابان باهنر ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی طبقه سوم مراجعه کنند.

ارسال نظرات