خبرهای داغ:
20 مهر ماه؛

اختتامیه سومین جشنواره عکس و چهارمین جشنواره فیلم بسیج در همدان برگزار می‌شود

اختتامیه سومین جشنواره عکس و چهارمین جشنواره فیلم بسیج 20 مهر ماه در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۹۶۸۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رسول کرمی از جمع‌بندی آثار رسیده به دبیرخانه سومین جشنواره عکس و چهارمین جشنواره فیلم بسیج (سکانس بیداری) خبر داد و افزود: فراخوان این جشنواره ها از خرداد ماه سال جاری در مراکز فرهنگی استان و شهرستان‌های تابعه توزیع و با استقبال چشمگیری مواجه شد.

وی با بیان اینکه شرکت در جشنواره عکس تنها از طریق ثبت نام و ثبت اثر در سایت طرفه هنر امکان‌پذیر بود، گفت: بیش از 300 قطعه عکس از هنرمندان استان با موضوعات فعالیت‌های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان و سبک زندگی ایرانی اسلامی در این سایت ثبت شده و آماده داوری است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان در خصوص روند برگزاری جشنواره فیلم کوتاه (سکانس بیداری) نیز بیان داشت: این جشنواره در پنج بخش برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تعداد آثار رسیده به دبیرخانه به تفکیک هر بخش تصریح کرد: در مجموع 93 اثر به دبیرخانه رسیده که به تفکیک شامل 25 اثر در بخش فیلم‌نامه، 23 اثر در مستند ، 22 اثر در بخش کوتاه داستانی، 16 اثر در نماهنگ و هفت اثر در بخش پویانمایی است.

کرمی خاطرنشان کرد: داوری این آثار توسط اساتید برجسته کشوری تا پایان شهریور ماه انجام و مراسم اختتامیه هر دو جشنواره به طور مشترک در روز دوشنبه 20 مهر از ساعت 16تا 19 در محل مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات