خبرهای داغ:
بخشدار خزل نهاوند خبر داد

برگزاری 100 عنوان برنامه بمناسبت هفته دفاع مقدس در فیروزان و بخش خزل

بخشدار بخش خزل نهاوند گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از 100 برنامه در شهر فیروزان و روستاهای بخش خزل نهاوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۹۶۶۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، فرهاد جهانیان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های فرزندان غیور ایران اسلامی است که باید گرامی داشته شود.

وی بیان کرد: معرفی الگوهای پایداری این ملت به نسل جوان یکی از اهداف گرامیداشت هفته دفاع مقدس است که باید در برنامه‌ریزی برنامه‌های این هفته به این موضوع توجه شود.

بخشدار خزل نهاوند افزود: شهدا باعث عزتمندی ملت ایران در جهان شدند و امروز همه پیشرفت‌ها و امنیت ما مرهون فداکاری این عزیزان است.

وی گفت: در بخش خزل نهاوند در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای گران‌قدر بخش خزل نهاوند برنامه‌های متنوعی تدارک دیده‌شده است که با محوریت مردم برگزار می‌شود.

جهانیان بیان کرد: در هفته دفاع مقدس بیش از 100 برنامه در شهر فیروزان و همه روستاهای بخش خزل نهاوند برگزار می‌شود که هدف بیشتر این برنامه‌ها پیوند بین جوانان و رزمندگان جبهه و جنگ است.

وی اظهار داشت: امروز وظیفه همه مردم و مسئولان این است که راه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس را ادامه دهند که برگزاری و شرکت در برنامه‌های هفته دفاع مقدس یکی از راه‌های گرامیداشت شهدا است.

بخشدار خزل نهاوند گفت: در کنار این عنوان برنامه‌ها چندین برنامه شاخص و محوری نیز در شهر فیروزان اجرا می‌شود که پیاده‌روی خانوادگی و نصب تندیس سردار شهید حاج علیمراد سلگی از برنامه‌های شاخص ما است.

وی افزود: به‌منظور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان تندیس سردار شهید حاج علیمراد سلگی یکی از سرداران شهید 8 سال دفاع مقدس در ورودی شهر فیروزان و در میدانی که به نام این شهید بزرگوار است نصب می‌شود.

جهانیان عنوان کرد: این اقدام کمترین کاری است که می‌توانیم در قبال ایثار و فداکاری این سردار شهید شهر فیروزان انجام دهیم.

وی اظهار کرد: مراسم نصب تندیس شهید سلگی در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان در شهر فیروزان انجام می‌شود.

بخشدار خزل نهاوند گفت: همزمان با شهرستان نهاوند نیز در روز جمعه سوم مهرماه و از ساعت 7 صبح مراسم پیاده‌روی خانوادگی در شهر فیروزان با حضور خانواده‌ها و مردم بخش خزل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات