امروز طی مراسمی:

اعلام ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس و بزرگداشت عید غدیر خم در اردکان / بازسازی حماسه غدیر خم در محل آب انبار "شهید عباسپور"

جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس و همچنین برگزاری مراسم بازسازی حماسه تاریخی غدیرخم با حضور معاون فرماندار، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان اردکان و جمعی از روسا و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان در سالن جلسات فرمانداری اردکان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۹۰۳۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، "مصطفی پور دهقان اردکانی" معاون فرماندار ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری باشکوه ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان اردکان گفت: با توجه به برنامه های ارائه شده از سوی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و به منظور هرچه با شکوه برگزار شدن برنامه های این هفته، مدیران و دستگاه های اداری مرتبط باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا مصوبات ابلاغی هفته دفاع مقدس را به طور کامل اجرایی کنند.

 وی با تاکید بر اهمیت برگزاری ویژه برنامه بازسازی حماسه غدیرخم برای عموم مردم گفت: مسلماً آشنایی بیشتر مردم با واقعه غدیر، نقش بسزایی در تقویت بنیه اعتقادی آن ها بویژه جوانان و نوجوانان خواهد داشت که امیدواریم امسال با برنامه ریزی مناسب مراسمی در خور جایگاه این روز عزیز نیز داشته باشیم.

 سرهنگ دوم پاسدار « علی دهقانی » فرمانده  ناحيه مقاومت بسیج اردکان، دوران دفاع مقدس را از افتخارات مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و خاطرنشان کرد: بعد از رشادت ها و جانفشانی های دلیرمردانی که بی ادعا برای کشور جنگیدند، بزرگداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان بویژه بزرگداشت هفته دفاع مقدس از وظایفی است که بر دوش مسئولان، برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم این هفته می باشد.

فرمانده  ناحيه مقاومت بسيج اردکان برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، رزمایش و رژه اقتدار نیروهای مسلح، صبحگاه مشترک، نشست هاي مختلف بصیرتی،  پیاده روی خانوادگی، دوچرخه سواری، گردهمآیی رزمندگان، عیادت از خانواده شهدا عطرافشانی و غبار روبی مرقد مطهر شهدا و شرکت هماهنگ در نماز جمعه را از برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در شهرستان اردکان عنوان کرد.

 وی ادامه داد: روز سه شنبه 31 شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح را خواهیم داشت و در روز پنجشنبه 2 مهر مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا را برگزار خواهیم کرد.

 دهقانی افزود: با توجه به نزدیکی روز پایانی هفته دفاع مقدس با آغازین روزهای دهه امامت و ولایت، و عید غدیر خم، امسال سعی داریم تا برنامه بازسازی حادثه غدیر خم را بصورت ویژه ای برگزار کنیم.

 وی با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده در ستاد غدیر خم در اردکان، محل برگزاری ویژه برنامه بازسازی حادثه غدیر خم و مراسم جشن این روز را در محل ریگزار آب انبار شهید عباس پور اعلام کرد و افزود: امسال با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی  سعی داریم تا ویژه برنامه عید غدیر خم و بازسازی  حماسه تاریخی غدیرخم را در مکان جدیدی که پیش بینی کرده ایم برگزار کنیم.

دهقانی افزود: امیدواریم با اجرایی شدن مصوبات این جلسه و با همکاری تمامی دستگاه ها و نهادهای همراه در شهرستان مراسم باشکوه و در خور این روز عزیز را برگزار کنیم که مسلماً تاثیر بسزایی در بین جوانان و نوجوانان ولایتمدار شهرستان اردکان خواهد داشت.

 «سید علی میرشمسی» رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اردکان نیز با اشاره برنامه های هفته مقدس و همکاری این نهاد با دیگر دستگاه های شهرستان افزود: غبارروبی  و گلباران قبور شهدا، عیادت از خانواده های شهدا و جانبازان از برنامه های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس از سوی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اردکان اردکان می باشد.

 گفتنی است در این جلسه هر یک از مسئولان و مدیران حاضر نسبت به همکاری و مشارکت در برنامه های مختلف هفته دفاع مقدس و بزرگداشت حماسه غدیر خم اعلام آمادگی کردند.

ارسال نظرات