فلاحی در گفتگو با بسیج:

هجمه گسترده دشمن به شورای نگهبان نشان می دهد این نهاد همچنان پویایی خود را حفظ کرده است

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی معتقد است هجمه گسترده دشمن به شورای نگهبان نشان می دهد این نهاد همچنان پویایی خود را حفظ کرده است.
کد خبر: ۸۵۶۸۹۸۹
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

عباس فلاحی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی امروز در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص انتقاد برخی از افراد و جریانات داخلی از نظارت استصوابی شورای نگهبان گفت: ساز و کاری همچون شورای نگهبان تقریبا در تمامی نظام های دموکراتیک وجود دارد و کاملا یک ساختار قانونی است.

وی با اشاره به اینکه قانون اساسی و اساس نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ارزش های دینی است افزود: مطمئنا اگر افرادی با این اصول مشکل دارند آنها باید خود را تغییر بدهند نه اینکه انتظار داشته باشند نظام متناسب با خواست آنها ماهیت خود را تغییر دهد.

فلاحی با اشاره به اینکه هر کسی قرار است در فرایندهای انتخاباتی نظام جمهوریو اسلامی شرکت کند ابتدا باید پایبندی خود به قانون و ارزش های نظام را نشان دهد خاطرنشان نمود: به نظر من اگر امروز شورای نگهبان مورد هجمه دشمن و برخی از جریانات داخلی خود فروخته قرار گرفته است نشان می دهد که این شورا پویاست و به خوبی توانسته است مانع از نفوذ نیروهای دشمن به داخل بدنه نظام گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات