امام جمعه اشکذر:

تقویت فعالیت‌های فرهنگی موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

امام جمعه اشکذر بسیاری از آسیب های موجود را ناشی از عدم شناخت و آگاهی افراد توصیف کرد و گفت: تقویت کار فرهنگی و دینی بهترین روش برای کاهش این نوع آسیب ها است.
کد خبر: ۸۵۶۷۵۱۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در نشست ستاد ساماندهی شئون اسلامی با اشاره به انواع آسیب های فرهنکی در سطح فردی و اجتماعی اظهار داشت: آسیب های فرهنگی در شهرستان اشکذر در مجالس مختلف عزا و شادی وجود دارد که باید نسبت به آن اقدامات لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام طالبیان امام جمعه اشکذر بسیاری از آسیب های موجود را ناشی از عدم شناخت و آگاهی افراد توصیف کرد و گفت: تقویت کار فرهنگی و دینی بهترین روش برای کاهش این نوع آسیب ها است.

وی بر جلوگیری و ممانعت از بروز فعل حرام در برگزاری مراسمات تاکید کرد و افزود: در این موارد باید طوری رفتار شود که نه تنها از بروز فعل حرام جلوگیری به عمل آی +د بلکه این تذکر و برخورد همراه با آگاهی بخشی و بصیرت افزایی باشد.

حجت الاسلام طالبیان بر لزوم پیگیری صدور مجوز هیئت های مذهبی دارای صلاحیت تاکید کرد و خاطرنشان کرد: از هم اکنون باید نسبت به تخلفات و انحرافات واکنش نشان داد و برخورد با متخلفین را به ماه محرم موکول نکرد.

ارسال نظرات