با حضور بیش از شصت نفر:

نخستین دوره طرح «ضيافت انديشه اساتيد» در دانشگاه میبد آغاز بکار کرد

نخستین دوره طرح ضیافت اندیشه با حضور بیش از 60 نفر از اعضاء هیات علمی و اساتید دانشگاه های آیت الله حائری میبد و اردکان و دانشگاه های آزاد اسلامی میبد و اردکان، در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آیت الله حائری میبد در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۵۶۷۱۹۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج واحد میبد، نخستین دوره طرح ضیافت اندیشه با حضور بیش از 60 نفر از اعضاء هیات علمی و اساتید دانشگاه­های آیت الله حائری میبد و اردکان و دانشگاه­های آزاد اسلامی میبد و اردکان با هدف معرفت افزایی و توانمندسازی اساتید در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آیت الله حائری میبد در حال برگزاری است.

کلانتری رئیس دانشگاه آیت الله حائری میبد با بیان این خبر گفت: اساتید با همفکری و هم­اندیشی از حضور مدرس این دوره بهره­مند شوند. چراکه برگزاری این جلسات فرصت بسیار خوبی برای کسب معرفت و آمادگی هرچه بهتر برای حضور در سال تحصیلی جدید است.

وی با اشاره به جایگاه رفیع و نقش محوری اساتید در توسعه جایگاه علمی کشور و تحقق دانشگاه­های تمدن‌ساز اسلامی، تقویت و رشد زمینه­ها و ظرفیت‌های علمی و تربیتی اساتید افزود: باتوکل بخدا و سعی و تلاش مجدانه اساتید بی­شک برگزاری اینگونه دوره­ها ثمرات خوبی را هم برای دانشگاه­ها و متقابلاً برای کشور عزیزمان ایران اسلامی دربر خواهد داشت.


لازم به ذکر است این دوره با عنوان معرفت­ شناسی اسلامی(سطح یک) از امروز 16 شهریورماه به مدت 4 روز با حضور مدرس این دوره حجت السلام و المسلمین "عظیمی" در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آیت الله حائری میبد برگزار می شود.

ارسال نظرات