خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان همدان خبر داد

جمع آوری بیش از 5 میلیارد ریال زکات پروژه از کشاورزان همدانی

مدیر کمیته امداد شهرستان همدان از جمع‌آوری بیش از 5 میلیارد ریال زکات پروژه از کشاورزان شهرستان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۷۱۶۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نقی منوچهری اظهار داشت: در راستای کمک‌رسانی به محرومین و نیازمندان مبلغ 5 میلیارد و 140 میلیون ریال به عنـوان زکات پروژه از کشاورزان این شهرستان جمع‌آوری و در زمینه‌های احداث و تعمیر مسجد ، احداث خانه عالم در روستا و حسینیه هزینه شده که مردم روستاهای شهرستان همدان از خیرات و برکات این فریضه الهی بهره مند شدند.

وی بیان داشت : با عنایت به ماموریت شورای زکات شهرستان در خصوص جمع آوری زکات، این نهاد از ابتدای برداشت محصول مقدار 110 تن سیب زمینی بابت زکات محرومین جمع آوری نموده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان همدان افزود: مسئول زکات شهرستان ضمن هماهنگی قبلی با اعضای شورا و معتمدین روستاها ، با حضور در روستاها و دیدار چهره به چهره با کشاورزان زحمتکش و مومن ، زکات آنان را جمع آوری و در همان روستا در زمینه کمک به تأمین جهیزیه، احداث و تعمیر مسکن نیازمندان و درمان محرومین هزینه کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شورای زکات شهرستان همدان ضمن تشکر از کشاورزان و دامداران زحمتکش، آمادگی خود را به منظور حضور در روستاها و دریافت زکات و هزینه در همان روستا برای رفع محرومیت و فقر اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات