خبرهای داغ:
معاون توسعه و رزش همگانی وزارت ورزش و جوانان:

بانوان در بازی‌های آسیایی و بین‌المللی خوش درخشیده‌اند

معاون توسعه و رزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های متنوعی را در حوزه ورزش بانوان دارد، گفت: بانوان در بازی‌های آسیایی و بین‌المللی خوش درخشیده‌اند.
کد خبر: ۸۵۶۶۶۲۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، غلامرضا شعبانی امشب در آیین افتتاحیه هفتمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور کشور در همدان بیان داشت: در دیدارهایی با مقام معظم رهبری بر ورزش بانوان و ورزش‌های همگانی تأکید کردند که این مهم در اولویت کاری نظام و دولت نیز قرارداد.

وی با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های متنوعی را در حوزه ورزش بانوان دارد، گفت: از زمان تشکیل معاونت امور بانوان در وزارت ورزش و جوانان تمام برنامه‌های ورزشی حوزه بانوان رصد و اجرا می‌شود.

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه بانوان در بازی‌های آسیایی و بین‌المللی خوش درخشیده‌اند، اظهار داشت: در این راستا نخستین مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون کره توسط نجمه خدمتی کسب شد.

وی همچنین در ادامه بابیان اینکه الهه احمدی قهرمان قهرمانان جهان از افتخارات ورزش بانوان است، عنوان کرد: لیدا فریمان نخستین پرچم‌دار زن کاروان المپیک ایران و زهرا نعمتی سرعتی‌ترین سنگ‌نورد جهان و زهرا حکمتی قهرمان‌بازی‌های پارالمپیک اینچئون و سفیر صلح و دوستی سازمان ملل از دیگر افتخارات ورزش بانوان هستند.

هفتمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام‌نور از ۱۶ شهریورماه در همدان آغازشده و تا ۲۱ همین ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات