خبرهای داغ:
مدیر امر به معروف ونهی ازمنکر سپاه بوکان:

رسالت اصلی مسئولان فرهنگی،ایمن سازی جوانان در برابر هجوم بیگانگان است

مدیر امر به معروف ونهی ازمنکر سپاه بوکان گفت:رسالت اصلی مسئولان فرهنگی،ایمن سازی افراد به ویژه جوانان و نوجوانان در برابر هجوم بیگانگان و افزایش قدرت مقاومت آنان است.
کد خبر: ۸۵۶۶۵۹۲
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نشست امربه معروف و نهی از منکر خواهران بسیجی سپاه بوکان به همت حوزه یک خواهران حضرت خدیجه (س) در محل سالن اجتماعات این حوزه برگزار گردید.

مدیر امر به معروف و نهی ازمنکر سپاه بوکان ضمن سخنانی در خصوص آسیب های ماهواره گفت: اگر محدودیت آفرینی در استفاده از برنامه های ماهواره،بدون جایگزین کردن برنامه های سازنده و مورد علاقه جوانان باشد،به نتیجه نخواهد رسید و جوانان به انحرافات و مشکلات دیگری دچار خواهند شد.بنابراین با انتخاب برنامه های مناسب یا جایگزین کردن فعالیت های دیگر به جای تماشای برنامه های ویرانگر ماهواره ای،می توان از پیامد های منفی آن ها پیشگیری کرد.

سرهنگ پاسدار قرباتنعلی مختاری رسالت اصلی مسئولان فرهنگی را ایمن سازی افراد به ویژه جوانان و نوجوانان در برابر هجوم بیگانگان و افزایش قدرت مقاومت آنان دانست و افزود:

ایمن سازی تنها با برنامه ریزی هماهنگ و دارزمدت برای فرهنگ سازی دینی،گسترش شناخت معارف الهی و تنومند ساختن باورهای اصیل دینی در جامعه،میسر است که می توان با گذشت زمان افراد جامعه را به خود آگاهی و خود باوری برساند.

وی تصریح کرد: از برخورد های فیزیکی و محدودیت آفرین در استفاده از ماهواره و اینترنت و...،نیز تنها باید به عنوان تکمیلی و یکی از راه های ایمن سازی بهره برد.

سرهنگ مختاری با تاکید بر اینکه برای رشد فرهنگ اسلامی در جامعه باید تلاش نمود گفت: در این راه می توان از عمل به ارزش های مکتبی و ملی از جانب مسئولان و مدیران و تهیه فیلم هایی با موضوعات متناسب با تعلیم و تربیت اسلامیبهره گرفت.

ارسال نظرات