خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میاندوآب:

اصناف و بازاریان به اقتصاد مقاومتی توجه ویژه داشته باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میاندوآب گفت: اهمیت دادن به تولید ملی و تکیه بر توانمندی های داخلی از جمله اصول اساسی در اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۵۶۶۵۷۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام اسماعیل مهدوی در همایش آموزش فقه بازار اصناف و بازاریان که در حسیینه ولی عصر(عج) میاندوآب برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اهمیت اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی متفاوت از اقتصاد ریاضتی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میاندوآب با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی تنها کلید و راهگشای حل مشکلات اقتصادی است، افزود: اهمیت دادن به تولید ملی و تکیه بر توانمندی های داخلی از جمله اصول اساسی در اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به نقش بازاریان و اصناف در اقتصاد مقاومتی، گفت: اصناف و بازاریان سربازان خط مقدم اقتصاد مقاومتی هستند و می توانند تجارب و دانسته های خود را در اختیار نهادها و صنف های مرتبط با اقتصاد قرار دهند.

مهدوی هم چنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اهمیت تجارت در دین مبین اسلام و لزوم رعایت احکام و موازین شرعی در تجارت، تصریح کرد: باید با احکام معامله آشنا شده و مسائل شرعی را در بازار و تجارت رعایت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میاندوآب اظهار کرد: اصناف، بازاریان باید مراعات اصول شرعی را در خرید و فروش داشته باشند و به آن توجه ویژه ای کنند.

وی هم چنین به مواردی مانند پرهیز از قسم دروغ و تعریف بی مورد از کالا و پنهان کردن عیب مال و.. که صاحبان مشاغل باید از آن دوری کنند، اشاره کرد.

ارسال نظرات