خبرهای داغ:
«سفر به سرزمین نور»/11

فولادوند: ضرورت توجه به اصل کیفیت‌بخشی در برنامه راهیان نور

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بر اصل کیفیت بخشی در برنامه راهیان نور استان تأکید کرد و گفت: این برنامه ها بسیار مهم است و باید تلاش کنیم بهترین و با کیفیت ترین برنامه ها در این اردوها به اجرا در آید.
کد خبر: ۸۵۶۵۳۸۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عبدالرضا فولادوند در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان که با موضوع راهیان نور و هفته دفاع مقدس برگزارشد، با قدردانی از همکاری خوب بسیج فرهنگیان و دانش آموزی در برنامه استقبال از رییس جمهور تصریح کرد: استقبال از رییس جمهور برنامه ای ملی بود و به هیچ طیف و گروه خاصی تعلق نداشت و این حضور در واقع حضور همه بود.

وی در ادامه با بیان این که بسیج به مثابه خون جاری در رگ های جامعه است، افزود: بسیج شجره ی طیبه ای است که هرجا سایه می افکند، آرامش، امنیت و نشاط را به دنبال می آورد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به کارنامه موفق بسیج در طول بیش از 36 سال گذشته، تصریح کرد: ثبات، امنیت و پیشرفت جامعه مرهون تلاش ها و مجاهدت های بسیجیان است.
وی همکاری و هماهنگی میان بسیج و آموزش و پرورش را مطلوب خواند و تصریح کرد: طی دو سال گذشته حتی یک مورد ناهماهنگی میان این دو مجموعه مشاهده نشده است.
فولادوند با بیان این که بسیجی بودن افتخاری برای ماست، افزود: برخلاف برخی تصورات، بسیج و آموزش و پرورش در یک راستا حرکت می‌کنند و ما تلاش می کنیم انسجام و هماهنگی میان بسیج و آموزش و پرورش بیش از پیش تقویت شود.
وی بسیج و آموزش و پرورش را تجلی یک روح در دو جسم دانست و تصریح کرد: فعالیت ها و برنامه های بسیج در واقع همان برنامه هایی است که در کلاس های درس و محیط های آموزشی صورت می گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به طرح راهیان نور به عنوان یکی از برنامه های مهم فرهنگی، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، نهادینه کردن ارزش ها و تبلور فرهنگ ایثار و شهادت در رفتار دانش آموزان است.

وی بابیان این که رفتار شهدای گرانقدر و ایثارگران بهترین الگوی عملی برای دانش آموزان است، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور فرصتی گرانبها برای تبیین و بازخوانی رشادت ها و مجاهدت های فرزندان ملت در دوران دفاع مقدس است.
فولادوند با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در برنامه راهیان نور استان در سال گذشته، تأکید کرد: اصل کیفیت بخشی در این برنامه ها بسیار مهم است و ما باید تلاش کنیم بهترین و با کیفیت ترین برنامه ها در این اردو ها به اجرا در آید.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور از اول مهرماه سال جاری، گفت: این اردوها شامل دانش آموزان دوره متوسطه دوم است و دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام خواهند شد.
عروجی با تأکید بر ارتقای کیفی برنامه‌های امسال راهیان نور، افزود: در این راستا تبیین و توجیه مدیران و دست اندرکاران، مورد توجه قرار گرفته است تا دانش آموزان شرکت کننده، استفاده مطلوبی از برنامه‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات