خطیب جمعه تفت:

اگر توافقی امضا شد باید همه تحریم ها لغو شود

امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: امروز غربی ها می گویند که تشکیلات تحریم ها پابرجاست اگر اینچنین باشد پس تیم مذاکره کننده کشورمان برای چه ماه ها بر سر میز مذاکره نشست؟ ما با صراحت اعلام می کنیم اگر توافقی امضا شد باید همه تحریم ها لغو شود.
کد خبر: ۸۵۶۵۱۵۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به اجلاس اخیر مجلس خبرگان گفت: مجلس محترم خبرگان در پایان اجلاس خود با مقام معظم رهبری دیدار داشتند که رهبری در این دیدار بیانات بسیار مهمی را فرمودند.

«حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری» افزود: سخنان رهبری در این دیدار بسیار مهم و سرنوشت ساز بود چراکه رویکرد روشنی را به جامعه ارائه کرد و در واقع فصل الخطاب نهایی بود.

وی ادامه داد: رهبری در این دیدار به بیانات مقامات آمریکایی اشاره و سخنان آنان را بسیار بد توصیف کردند؛ ایشان بر روشن شدن تکلیف اینگونه حرف ها نیز تاکید کردند و فرمودند: «اگر این حرف ها پاسخ داده نشود، صحبت آن ها تثبیت خواهد شد.»

غفوری اذعان داشت: رهبری همچنین ورود و بررسی مجلس به برجام را مصلحت دانستند و درباره نحوه تصویب آن فرمودند: «در این مورد نمایندگان ملت باید تصمیم بگیرند

خطیب جمعه تفت با بیان اینکه یاوه گویی های 1+5 بعد از مذاکرات همچنان ادامه دارد، گفت: غربی ها نباید بعد از ماه ها مذاکره و پای میز نشستن، حرف و خواسته های زیادی خود را بگویند.

وی ادامه داد: امروز غربی ها می گویند که تشکیلات تحریم ها پابرجاست اگر اینچنین باشد پس تیم مذاکره کننده کشورمان برای چه ماه ها بر سر میز مذاکره نشست؟ ما با صراحت اعلام می کنیم اگر توافقی امضا شد باید همه تحریم ها لغو شودو

امام جمعه تفت 13 شهریور ماه روز تعاون را یاد آور شد و گفت: تعاون و همکاری در رشد و شکوفایی جامعه نقش بسزایی دارد و اگر فرهنگ تعاون رواج یافت، همزبانی و هم دلی در جامعه حاکم می شود.

وی فرهنگ تعاون در کشور را ضعیف دانست و تصریح کرد: تعاون و تعاونی های یکی از اجزای مهم اقتصاد مقاومتی در بعد اجرایی هستند.

سالروز شهادت آیت الله طالقانی و قدوسی و قیام 17 شهریور مردم تهران، تاکید بر حضور به موقع و پر شور در نماز جمعه و بیان چند احکام دینی از دیگر سخنان امام جمعه تفت بود.

ارسال نظرات