خبرهای داغ:
به همت روابط عمومی سپاه ناحیه نهاوند؛

کارگاه مصون‌سازی فرهنگی و مقابله با جنگ نرم در نهاوند برگزار شد

گردهمایی مصون‌سازی فرهنگی کارکنان سپاه و مقابله با جنگ نرم به همت روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج نهاوند در شهرستان نهاوند برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۴۸۲۹
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه نهاوند در گردهمایی مصون‌سازی فرهنگی کارکنان سپاه و مقابله با جنگ نرم که در سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد با اشاره به سخن امام خمینی(ره) در خصوص لزوم وجود نهاد انقلاب سپاه گفت: سپاه نهادی انقلابی و بر خواسته از بطن مردم است که تا به امروز در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... درخشیده است.

سیدعلی موسوی تبار ادامه داد: اگر می‌بینیم امام راحل بزرگوار هیچ‌گاه پسوند ایران را به سپاه اضافه نکرد به دلیل جهانی‌شدن آن و جهانی بودن آرمان سپاه است تا همه نهضت‌های آزادیخواه جهان را راهبری کند.

وی با تأکید بر لزوم توجه جدی به آرمان‌های دینی و اعتقادی، تصریح کرد: به‌موازات این مهم باید هر لحظه منتظر امتحان الهی باشیم و از انقلاب عزیز اسلامی صیانت و مراقبت کنیم و این رسالت عظیمی بر دوش ما است.

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه نهاوند تصریح کرد: امروز اسلام هراسی، ایران هراسی و سپاه هراسی به یک استراتژی و تاکتیک دشمنان نظام تبدیل‌ شده و بر این اساس، مدیریت در شرایط کنونی بسیار سخت و دشوار و مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات