با حضور فرمانده سپاه کربلا مازندران

فرمانده جدید سپاه ناحیه آمل معرفی شد

حکمت داجلیری پیش‌از‌ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه کربلا مازندران به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه آمل معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۶۴۷۹۵
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه آمل پیش‌از‌ظهر امروز در حسینیه ثارالله (ع) این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سرتیپ پاسدار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران و دیگر مسئولان شهری برگزار شد، حکمت داجلیری به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه آمل معرفی شد.

داجلیری پیش از این فرماندهی سپاه ناحیه نوشهر را برعهده داشت.

از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی علی خادم فرمانده سابق سپاه ناحیه آمل هم در این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد، همچنین خادم نیز به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه ساری معرفی شد.

* می‌خواهیم با کار شبانه‌روزی شرمنده خون شهدا نباشیم

در این مراسم فرمانده جدید سپاه ناحیه آمل گفت: در دوره جنگ نرم همه مسئولان و مدیران باید برای اعتلای اسلام و فرهنگ ناب اسلامی تلاش کنند.

حکمت داجلیری افزود: در این دوره از زمان و تأکید بر بحث جهاد فرهنگی و اقتصادی می‌خواهیم با راهنمایی همه پیشکسوتان عرصه جهاد، مردم، مسئولان و خدمتگزاران بتوانیم در مقابل تهدیدات دشمن موثر عمل کنیم.

وی با اعلام اینکه این شهرستان از حیث تاریخی از دوره ساسانیان تاکنون زبانزد بوده و از حیث دینی و علمی بزرگان و اندیشمندان زیادی در آن زیست داشته‌اند، یادآور شد: در عصر قدیم با توجه به وجود 6 نظامیه در کشور، یکی از آنها در شهرستان آمل مشغول به فعالیت بود.

فرمانده جدید سپاه ناحیه آمل گفت: در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری و خدمت به مردم آماده خدمت‌گزاری هستم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها