برنامه های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس کامیاران در قالب 7 کمیته اجرا می شود

جانشین فرمانده سپاه کامیاران درباره برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: برای گرامیداشت این هفته بیش از 200 برنامه با محوریت مردم در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۵۶۴۷۳۵
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، میکائیل ساعدی جانشین فرمانده سپاه کامیاران در نشست ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان کامیاران ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای انقلاب بخصوص شهدای اخیر این شهرستان، اظهار داشت: از افتخارات شهرستان کامیاران این است که همگی در دفاع مقدس نقش دارند.

وی ضمن اشاره به وجود بیش از 43 هزار بسیجی در این شهرستان، گفت: در راستای گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، سپاه پاسداران در سطح شهرستان اقدام به برگزاری بالغ بر 202 ویژه‌ برنامه در تمامی پایگاه‌های مقاومت خواهد کرد.

ساعدی اضافه کرد: از مجموع برنامه‌های گرامی داشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان بیش از 30 برنامه شاخص بوده که با حضور خودجوش عموم مردم برگزار خواهد شد.

وی در ادامه ضمن گرامی‌داشت یاد تمامی کسانی که به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم در تحقق موفقیت دفاع مقدس و انقلاب اسلامی حضور داشته‌اند، افزود: در طول تاریخ هزار و 500 ساله ایران، دفاع مقدس اولین جنگی بود که بیش از 70 کشورمستقیم وغیر مستقیم با ایران به مبارزه پرداخته اما نتوانستند حتی یک وجب از خاکش را تصاحب کنند.

جانشین فرمانده سپاه کامیاران در ادامه گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در تمامی حوزه‌های بسیج شهرستان کامیاران هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس با هدف مزین کردن برنامه‌های گرامی‌داشت این هفته به آیات قرآن کریم است.

وی عظیم‌ترین قشر نیروهای بسیجی در این شهرستان را بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد و افزود: در این هفته و با توجه به لزوم آشنایی نسل جدید با ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس، به بیش از 30 مدرسه این شهرستان سخنران اعزام می‌شود تا ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس را برای نسل جوان، تبیین نمایند.

به گفته ساعدی، برگزاری محفل شعر و خاطره‌گویی در خصوص دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهید حوزه‌ای، اعزام اکیپ‌های درمانی به روستاهای دورافتاده، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری همایش پیاده‌وری در دو بخش مرکزی و موچش با حضور آحاد مردم، سخنرانی امامان جمعه در خصوص ارزش‌های دفاع مقدس و رشادت‌های شهدا، حضور در نماز جمعه، غبارروبی مزار شهدا، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مصلاهای نماز جمعه و برنامه‌های دیگری در هفته دفاع مقدس در کامیاران برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه کامیاران در پایان ضمن اشاره به وجود پایگاه‌های مردمی در زمان دفاع مقدس در 90 درصد روستاهای این شهرستان، تصریح کرد: با توجه به جایگاه خانواده‌های شهدا در پیروزی‌های دوران دفاع مقدس، در طول این هفته در قالب چند اکیپ از مسئولان شهرستانی، با این خانواده‌های گرامی دیدار خواهد شد.


ارسال نظرات