خبرهای داغ:
امام جمعه موقت همدان:

دشمن برای دو انتخابات بزرگ ایران چنگ و دندان تیز کرده است

امام جمعه همدان گفت: امسال دو انتخابات بزرگ در پیش رو داریم و دشمن چنگ و دندان تیز کرده که به وسیله برخی افراد جای خود را در این دو نهاد باز کند.
کد خبر: ۸۵۶۴۳۳۶
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد جوادی در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: مردم باید افرادی را انتخاب کنند که تنها به فکر منافع خود نباشد بلکه امورات جامعه اسلامی ومردم را در راس امور خود قرار دهد.

وی افزود: ما امسال دو انتخابات بزرگ در پیش رو داریم و دشمن چنگ و دندان تیز کرده که به وسیله برخی افراد جای خود را در این دو نهاد باز کند.

خطیب جمعه همدان گفت: دشمن برنامه دارد تا با وارد کردن برخی افراد به ویژه در مجلس خبرگان رهبری جایگاه رهبری را تضعیف کند ومردم باید هوشیار باشند.

حجت الاسلام جوادی تاکید کرد: مردم ما 6 ماه تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فرصت دارند و باید در این مدت افراد لایق و پایبند به اصول انقلاب و رهبری را شناسایی و انتخاب کنند.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن موسم حج گفت: حج یکی از مهمترین اعمال عبادی سیاسی مسلمانان است و باید افرادی که به این سفرعبادی مشرف می شوند خود را برای این سفرمهم آماده کنند.

امام جمعه موقت همدان اظهار داشت: حج کنگره عظیم مسلمین است و حجاج بیت الله الحرام ایران سفیر 250 هزار شهید هستند و باید رفتار این افراد الگو برای دیگر مسلمانان از کشورهای دیگر باشد.

حجت الاسلام جوادی با بیان اینکه 64 هزار زائرامسال از ایران به سفر حج مشرف می شوند، تاکید کرد: این افراد باید با اخلاق و رفتار مناسب چهره ای عالی از اسلام به نمایش گذاشته واخلاق و آداب اسلامی را رعایت کنند.

وی افزود: کنگره عظیم حج تقویت دین اسلام است و در این گنگره عظیم که حدود یک و نیم میلیون مسلمان در آن حضور دارند باید مسلمانان به تبادل اطلاعات با یکدیگر بپردازند.

خطیب جمعه همدان تاکید کرد: حجاج باید از این فرصت بدست آمده به بهترین نحو استفاده کنند و وقت خود را دراین سفر ارزشمند برای مسائل جانبی هدر ندهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات