خبرهای داغ:
فرمانده ثارالله سپاه بوکان:

زمان شناسی مهمترین ویژگی یک بسیجی است

فرمانده حوزه یک شهری ثارالله سپاه بوکان گفت زمان شناسی مهمترین ویژگی یک بسیجی است که زمانی در میدان نبرد نظامی رسالت خود راانجام می داد و اکنون با زمان شناسی در میدانی بزرگتر که همان میدان نبرد فرهنگی استرسالت خود را انجام می دهد.
کد خبر: ۸۵۶۴۰۲۲
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد نجفیان پس از پایان چهارمین فراخوانی شبانه بسیجیان پایگاه ویژه شهید شوانه حوزه یک شهری ثارالله سپاه بوکان در جمع بسیجیان این پایگاه اظهار کرد: پیام مهم بسیجیان رساندن پیام شهیدان به نسل های آینده و جهانیان است .

فرمانده حوزه یک شهری ثارالله سپاه بوکانبا بیان اینکه هدف از ارسال انبیاء و اولیاء الهی جذب دل های خاموش و مرده به سوی خداوند است،بیان کرد: حضرت امام خمینی نیز به پیروی از انبیاء الهی برای رهایی از ظلم و ستم طاغوت و برپایی کلمه لااله الاالله در جامعه همین هدف را در پیروزی انقلاب دنبال کردند .

نجفیان افزود: شاخصه اصلی یک بسیجی ولایت مداری او است و همین مشخصه است که این سازمان مردمی را شاهراه ورود به دروازه ظهور قرار داده است.

وی گفت: اکنون در کشورهای مسلمانی چون عراق، سوریه ،لبنان ویمن الگوگیری از روحیه بسیجی و تشکیل گروههای بسیجی و حرکت در مسیر حق سبب پیروزی آنان در جبهه های باطل شده است .

فرمانده حوزه یک شهری ثارالله سپاه بوکان ادامه داد: زمان شناسی مهمترین ویژگی یک بسیجی است که زمانی در میدان نبرد نظامی رسالت خود راانجام می داد و اکنون با زمان شناسی در میدانی بزرگتر که همان میدان نبرد فرهنگی است، رسالت خود را انجام میدهد.

وی با بیان این که بسیج تکلیف گرا است نه سودمحور، تصریح کرد: بصیرت افزایی یکی از راه های جلوگیری از نفوذ توطئه ها و فتنه های دشمنان است و مهم ترین نقشه راه و مصونیت از این هجمه ها، پیروی از خط ولایت و گوش فرا دادن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

ارسال نظرات