خبرهای داغ:
قاسمی:

صاحبان بصیرت باید شبیه‌یابی کنند نه شبیه‌سازی

کارشناس مسائل سیاسیبا تأکید بر بصیرت افزایی گفت: صاحبان بصیرت باید شبیه‌یابی کنند نه شبیه‌سازی، باید قبل وبعد از هر پدیده را به‌خوبی رصد کرد.
کد خبر: ۸۵۶۴۰۱۸
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نشست فرماندهان،سرگروه‌ها واعضای شورای پایگاه‌های حوزه حضرت فاطمه(س) همدان بامحوریت مسائل سیاسی روز برگزار شد.

کارشناس مسائل سیاسی در این نشست سیاسی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در هفته دولت در بیانات خود به موضوع شاخص‌های دولت شهید رجایی وباهنر، تقدیر از دولت برای کاهش تورم،مهار نوسانات وتنش بازار،تلاش برای خروج از رکودها، تحول نظام سلامت،پایان دادن به مذاکرات وتلاش برای حرکت علمی کشور اشاره و در پایان دغدغه‌هایی را مطرح کردند.

جمشید قاسمی با اشاره به شاخص‌های دولت شهید رجایی با توجه به سخنان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)بیان کرد:علت ماندگاری شهید رجایی و باهنر باخدا و بامردم بودن است.

وی با تأکید بر بصیرت افزایی تصریح کرد: صاحبان بصیرت باید شبیه‌یابی کنند نه شبیه‌سازی، باید قبل وبعد از هر پدیده را به‌خوبی رصد کنیم چراکه بصیرت یعنی بدانیم کی باید کجا باشیم.

کارشناس مسائل سیاسی در پایان بااشاره به جبهه مقاومت ودلایل کمک‌رسانی به یمن خاطرنشان کرد: این امر باتوجه به آیات قرآن و احادیث و به دلایل استراتژیکی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات