خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار:

هادیان سیاسی در بصیرت‌افزایی و روشنگری نقش مؤثری دارند

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار با اشاره به نقش مؤثر هادیان سیاسی در بصیرت‌افزایی و روشنگری از برگزاری دوره تربیت مربی هادیان سیاسی در سپاه ناحیه بهار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۴۰۰۰
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳

علی مختاری‌معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: هادیان سیاسی تأثیرگذارترین افراد در بصیرت سیاسی و پر نفوذترین افراد در بحث روشنگری سیاسی هستند.

وی افزود: دوره تربیت مربی هادیان سیاسی درسپاه ناحیه بهار با هدف بصیرت‌افزایی و روشنگری آحاد بسیجیان در سپاه ناحیه بهار برگزار می‌شود.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: این دوره در راستای توانمندسازی هادیان سیاسی با موضوعاتی از قبیل ولایت فقیه، جریان‌شناسی،آشنایی با احزاب، فن بیان،انقلاب اسلامی و انقلاب های جهانی، آشنایی با جمهوری اسلامی،جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی،وصیت نامه الهی سیاسی حضرت امام خمینی (ره)، اهمیت خاورمیانه، آشنایی با فضای مجازی، تاریخ معاصر ایران،جنایات آمریکا قبل و بعداز انقلاب علیه ایران و... برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از تیر ماه سال جاری آغاز و به مدت یک سال با حضور 45 نفر برگزار می‌شود و در برگزاری آن از اساتید مجرب استفاده می‌شود ودر پایان این دوره شرکت‌کنندگان گواهینامه داده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات