در آستانه برگزاری گنگره بزرگ شهید شاخص ورزش کشور

شهید مازندرانی شاخص ورزش کشور بیانگر عمق ارادت ورزشکاران به نظام

انتخاب شهید شاخص ورزشکار کشور از استان مازندران نشان از علاقه‌مندی جوانان ورزشکار به انقلاب اسلامی دارد و این نشان می‌دهد که دغدغه علاقه‌مندی به نظام در بین همه اقشار وجود دارد.
کد خبر: ۸۵۶۳۹۲۵
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدجواد حسینیان در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران اعزام راهیان‌نور ورزشکاران استان، گفت: اردوهای راهیان‌نور با استقبال مناسب ورزشکاران مواجه است و این اردو نیز در سال جاری پیگیری می‌شود.

وی به برنامه‌ریزی برای حضور ورزشکاران در اردوهای راهیان‌نور غرب کشور اشاره کرد و افزود: در این اردو 47 نفر از ورزشکاران زن مازندران در مناطق عملیاتی غرب کشور حضور یافتند.

مسئول بسیج ورزشکاران مازندران اضافه کرد: حضور بانوان ورزشکار در غرب کشور مقارن شد با برگزاری یادواره شهدای مازندران غرب کشور که این موضوع را نیز به فال نیک می‌گیریم.

حسینیان با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه بسیج ورزشکاران در استان در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: هزینه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی سرمایه‌گذاری است و ما در حال حاضر با توجه به هجمه‌هایی که از جانب دشمنان به کشور می‌شود، نیاز به این‌گونه سرمایه‌گذاری داریم.

وی با اعلام اینکه شهدا کاری حسینی کردند، اضافه کرد: در حال حاضر ما برای اعتلای فرهنگ شهادت نیاز به کار زینبی داریم و باید همه تلاش خویش را برای اعتلای فرهنگ دفاع مقدس به‌کارگیری کنیم تا رسالت خویش را عملیاتی کنیم.

مسئول بسیج ورزشکاران مازندران با اعلام اینکه برنامه متنوع فرهنگی در حوزه بسیج ورزشکاران در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: انتخاب شهید شاخص ورزشکار کشور از استان مازندران نشان از علاقه‌مندی جوانان ورزشکار به انقلاب اسلامی دارد و این نشان می‌دهد که دغدغه علاقه‌مندی به نظام در بین همه اقشار وجود دارد.

این مسئول یکی از برنامه‌ جدی بسیج ورزشکاران را برگزاری کنگره شهدای جامعه ورزش است اعلام کرد و گفت: روند برگزاری این کنگره و نیز اقداماتی که در این حوزه در دست اجرا است نیز اطلاع‌رسانی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها