خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

تنها راه عزت و پیروزی، وحدت و ایستادگی در مقابل استکبار است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: تنها راه عزت و پیروزی، وحدت و ایستادگی در مقابل جبهه استکبار است.
کد خبر: ۸۵۶۳۳۸۱
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد در جمع بسیجیان اظهار داشت: آنچه امروز به آن نیاز داریم اتحاد و همدلی است که همواره مورد تاکید امام و رهبر انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه حفظ اتحاد و همدلی سبب پیروزی در مقابل دشمنان می‌شود، افزود: هرکس و هر جریانی امروز بخواهد وحدت بین مردم را به هم بزند چه دانسته چه ندانسته، چه خواسته و یا ناخواسته، به دشمن کمک کرده بنابراین ضروری‌ترین موضوع حفظ وحدت و یکپارچگی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: وحدت و همدلی باید حول محور اسلام و رهبری باشد تا مطمئن باشیم در جهت درست حرکت می‌کنیم و حدود شرعی را رعایت کرده‌ایم.

وی تأکید کرد: همه مردم و مسئولین باید حول محور رهبری حرکت کنند تا عزت اسلام حفظ و راه نفوذ دشمن بسته شود.

رضوی‌راد ابراز داشت: تعمیق باورهای دینی و انقلابی و اسلامی در جامعه با اتحاد و همدلی و پیروی از رهبری امکان پذیر است.

وی ادامه داد: باید عمق‌بخشی به باورهای دینی در بین مردم و جوانان به گونه‌ای باشد که آنان بتوانند با بصیرت مفاهیم را از منابع اسلام که توسط روحانیت بیان می‌شود دریافت کنند و در برابر هجمه دشمن به اعتقادات ایستادگی کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان داشت: از جمله مسائل مهم که در مقابله با جنگ نرم دشمن کارایی دارد ترویج ارزش‌های دفاع مقدس است که آن نیز از اسلام گرفته شده است.

به گفته وی موضوع جهاد و مبارزه در جنگ تحمیلی و زنده نگه داشتن آن همه ایثار و حماسه و شهادت‌طلبی دوران دفاع مقدس موضوع بسیار مهمی است که نیاز جامعه امروز است.

رضوی‌راد یادآور شد: از جمله نکات مهم و اساسی استقامت در برابر دشمن است که ریشه در مفاهیم قرآنی و دینی ما دارد و با استقامت در برابر دشمن و حضور در میدان مبارزه پیروزی به دست می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: باید بدانیم تنها راه عزت و به دست آوردن پیروزی ایستادگی در مقابل جبهه استکبار است همانطور که تا به امروز این گونه بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات