خبرهای داغ:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان:

مصرف فرآورده‌های نفتی منطقه همدان به مرز 700 میلیون لیتر رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: مصرف انواع فرآورده نفتی در 5 ماهه سال جاری در منطقه همدان به مرز 700 میلیون لیتر رسید.
کد خبر: ۸۵۶۲۷۸۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، صادق فریدی از مصرف ۶۹۳ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره اعم از نیروگاهی و غیرنیروگاهی همدان در پنج ماه نخست امسال در منطقه همدان خبر داد و اظهار داشت: مصرف بنزین در منطقه در بازه زمانی یادشده 198 میلیون لیتر بوده که در مقایسه با مصرف سال گذشته در همین بازه زمانی که 171 میلیون لیتر بوده، 16درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در 155 روز نخست امسال، 11 میلیون لیتر نفت سفید در منطقه همدان مصرف شده که با توجه به این آمار شاهد افزایش یا کاهش محسوسی در مصرف این فرآورده نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیستیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تصریح کرد: نفت گاز مصرفی نیز با 264 میلیون لیتر، کاهش یا افزایشی محسوسی نسبت به پنج ماه نخست سال گذشته نداشته است.

وی در خصوص نفت کوره مصرفی این منطقه نیز بیان کرد: در پنج ماه ابتدای امسال، در بخش مصرف غیرنیروگاهی و نیروگاهی به ترتیب 8 میلیون و 212 میلیون لیتر نفت کوره در منطقه همدان مصرف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، فقط در بخش نیروگاهی 12 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات