معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد خبر داد:

اعزام دبیران کانون‌های جوانان و دانشجویی هلال احمر یزد به اردوهای نشاط و امید

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر یزد از اعزام دبیران کانون‌های جوانان و دانشجویی جمعیت هلال احمر استان یزد در بخش خواهران و برادران به اردوهای نشاط و امید خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۲۴۲۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد: حامد صدیقی با بیان اینکه اردوی کشوری دبیران کانون‌های آزاد جمعیت هلال احمر در قالب طرح نشاط و امید، از هشت تا 12 شهریور ماه در بندر انزلی برگزار می‌شود، اظهار داشت: دبیران کانون‌های جوانان و دانشجویی خواهران و برادران استان به اردوی نشاط و پویایی بندرانزلی اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: این اردوها در اردوگاه مهر بندرانزلی و در چهار دوره برگزار می‌شود که دوره نخست آن به حضور دبیران خواهر کانون‌های شاخه آزاد جوانان و دوره دوم نیز به حضور دبیران خواهر کانون‌های دانشجویی اختصاص یافته است.

صدیقی یادآور شد: اردوی سوم نیز با حضور دبیران برادر کانون‌های جوانان در تاریخ 17 تا 21 شهریور و اردوی پایانی با حضور دبیران برادر کانون‌های دانشجویی از 21 تا 25 شهریور برگزار می‌شود.

معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد ادامه داد: انتخاب اعضای اعزامی بر اساس عملکرد شعب در برنامه‌های سال 94 سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و نیز عملکرد آنها در زمینه ثبت‌نام اعضا در سامانه عضویت جامع این سازمان بوده است.

وی بیان کرد: آشنایی با برنامه‌ها و اهداف فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر، آشنایی با حقوق بشر، شرکت در نشست‌های هم‌اندیشی، حضور در میزگردهای علمی با حضور کارشناسان از جمله برنامه‌های آموزشی این دوره‌هاست که توسط سازمان جوانان هلال احمر برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش بسیج، جمعیت هلال احمر استان یزد هم‌اکنون دارای 30 کانون جوانان و 32 کانون دانشجویی است.

 

ارسال نظرات