مزار شهداي سليمان بك بانه غبار روبي و عطرافشاني شد

همزمان با هفته دولت،مزار شهداي سليمان بك بانه غبار روبي و عطرافشاني شد.
کد خبر: ۸۵۶۱۵۶۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ظهر امروز بمناسبت گراميداشت هفته دولت، مسئولين ادارات شهرستان بانه و تعدادي از خانواده هاي شهدا با حضور در مزار شهداي سليمان بك اين شهرستان با آرمان هاي والاي شهدا و نظام تجديد ميثاقي دوباره كردند.

اسماعيل ورمزيار رئيس اداره بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان بانه در ابتداي اين مراسم ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي دولت، شهيدان رجايي و باهنر گفت: امروز ايران اسلامي عزت و سربلندي خود را مرهون خون شهداي والا مقامي است كه در راه اعتلاي دين خدا و دفاع از تماميت ارضي اين مرز و بوم جان خود را فدا كردند.

وي همچنين با اشاره به صبر و استقامت خانواده معظم شهدا در از دست دادن عزيزان خود و سختي هاي حاصله از اين اتفاق افزود: خانواده معظم شهدا با صبري مثال زدني و با الگو از حضرت زينب كبري(س) همه مصائب و مشكلات را تحمل كرده و در اين مسير پر افتخار، ادامه دهنده راه شهدا هستند.

در خاتمه، شرکت کنندگان در این مراسم ضمن غبار روبی مزار شهدا با قرائت فاتحه به مقام شامخ آنان ادای احترام کرده و ضمن تاکید بر دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، بار دیگر با آرمانهای امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

ارسال نظرات