مدیرعامل آب و فاضلاب استان یزد:

بحران آب یزد بدون"برنامه‌ریزی" سخت‌تر از بحران دریاچه ارومیه می‌شود

مدیرعامل آب و فاضلاب استان یزد گفت: در صورتی که برنامه‌ریزی بلند مدتی برای وضعیت آب یزد صورت نگیرد، بحرانی سخت‌تر از بحران دریاچه ارومیه در یزد ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۱۳۱۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: علی اسلامی در نشست وزیر نیرو با مدیران دستگاه‌های مرتبط با وزارت نیرو در استانداری یزد، اظهار داشت: در ارتباط با آب یزد نه در زمینه کیفیت و نه در زمینه کمیت وضعیت خوبی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که آب انتقالی قطع شود، در 5 شهرستان استان یزد، حتی یک قطره آب با کیفیت و استاندارد وجود ندارد.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان یزد تصریح کرد: استان یزد از لحاظ آب شرب در یک وضعیت بسیار بحرانی قرار دارد و این بحران هر روز وضعیت بدتری پیدا می‌کند.

اسلامی ادامه داد: اگر فکر بلند مدتی برای این موضوع انجام نشود، خیلی زود استان یزد با بحرانی خیلی سخت مواجه می‌شود که جبران آن سخت است.

وی با اشاره به بحران دریاچه ارومیه، گفت: اگر آب انتقالی به استان یزد نرسد، بحرانی بسیار سخت‌تر از بحران دریاچه ارومیه در انتظار یزد است و یزد با بحرانی سخت روبه‌رو می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان یزد گفت: سال گذشته دو روز به دلیل تعمیرات خط انتقال، آب برخی مناطق قطع شد و ما مجبور شدیم که مهدهای کودک این مناطق را تعطیل کنیم.

 

ارسال نظرات