امام جمعه موقت مهریز:

دولتمردان با عزم جدی، در راستای تحقق «اقتصاد مقاومتی» گام بردارند

حجت الاسلام عباس پور صادقی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با رییس جمهوری و هیات وزیران افزود: بنا بر توصیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باید یک عزم جدی برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی برداشته شود .
کد خبر: ۸۵۶۱۲۵۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزدبه نقل از صبح مهریز: حجت الاسلام عباس پورصادقی در خطبه های نمازجمعه این شهرستان به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با رییس جمهوری و هیات وزیران اشاره و افزود: بنا بر توصیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باید یک عزم جدی برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی برداشته شود .

وی ادامه داد: اجرای اقتصاد مقاومتی به عنوان نخسه شفا بخش اقتصاد کشور باید به نحوی اجرایی شود که هیچ فشاری بر طبقات ضعیف جامعه و اقشار آسیب پذیر وارد نشود .

امام جمعه موقت مهریز اظهار داشت: اگر در عمل اقتصاد مقاومتی محقق شود شاهد یک تحول بزرگ و رونق در کسب و کار و امور مختلف مردم در سطح کشور خواهیم بود و این امر باید انجام گیرد .

امام جمعه موقت مهریز تاکید کرد: اجرای اقتصاد مقاومتی به یک  همدلی و عزم همگانی نیاز دارد و طوری باید اجرایی شود که موجب شکوفایی اقتصاد گردد و هیچ فشاری بر مردم ضعیف وارد نشود.

پورصادقی در ادامه به اهمیت وحدت امت اسلام در برابر دنیای استکباری و بخصوص آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: وحدت بین آحاد مسلمانان موجب شکست توطئه های دشمنان می شود .

وی افزود: فعالیت داعش، سفلی ها و تکفیری ها در بین مسلمانان به خاطر وجود تفرقه و اختلاف است که باید بشدت از آن پرهیز کرد و با همدلی اهداف دشمنان را خنثی نمود .

امام جمعه موقت مهریز در ادامه به برخی مناسبت های هفته از جمله هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر اشاره و خواستار ادامه دادن راه این شهیدان سرفراز انقلاب اسلامی شد .

پورصادقی تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر همواره با ولایتمداری خدمت صادقانه و خالصانه را محور برنامه اجرایی خود در این مسولیت سنگین قرار داده بودند. 

خطیب نمازجمعه مهریز اظهار داشت: راه عزت همان مسیبر نورانی شهیدان رجایی و باهنر و کسانی که که با همه وجود برای خدمت به مردم خالصانه وظایف خود را انجام دادند .

پور صادقی به اهمیت رعایت تقوای الهی و همچنین راه های نفوذ شیطان اشاره و خواستار مقابله تهدید نرم دشمنان شد .

وی گفت: دنیای استکباری بعد از شکست در عرصه های مختلف وارد فاز فرهنگی شده و می خواهد ارزش ها را نابود کند و لذا باید خیلی هوشیار بود.

 

ارسال نظرات