امام جمعه دره شهر:

دولت در مقابل تهدیدات دشمن کمتر از گزینه سکوت استفاده کند/تضعف شورای نگهبان به صلاح هیچکس نیست

امام جمعه دره شهر گفت: اظهار نظرهای غیر کارشناسانه در مورد شورای نگهبان از طرف رئیس جمهور که خود سیاستمدار و حقوق دان است بسیار بعید و دور از ذهن بود.
کد خبر: ۸۵۶۱۱۹۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛حجت الاسلام "محمد جواد قنبر بیگی" امام جمعه دره شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته دولت گفت: باید از دولت فعلی بخاطر تلاشهای شبانه روزی در بحث توافق هسته ای و رفع تحریمها ظالمانه قدر دانی کرد.

وی اظهار کرد: همچنین اجرای طرح سلامت و افزایش سطح بهداشت عمومی بعنوان کار نمایان دولت و دهها کار ارزشمند دیگر را می توان نقطه عطفی در دولت یازدهم دانست.

قنبر بیگی در ادامه با بیان اینکه دولت از تصمیمات شتاب زده در سیاست خارجی خودداری کند، افزود: تلاشهای سفارت انگلیس بعنوان اتاق فکر و توطئه بر علیه نظام اسلامی خصوصا در فتنه 88 از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به گذشته سیاه انگلیس اگر قرار است این دولت در ایران فعالیتی انجام دهد باید با تعهد و محدودیت باشد.

خطیب نماز جمعه دره شهر همچنین به اظهار نظرهای ناشیانه برخی دولتمردان اشاره کرد و افزود: دولتمردان در طرح غیر کارشناسی و حاشیه ساز و گاها خارج از محدوده کاری دولت خود داری کنند.

وی اضافه کرد: اظهار نظرهای غیر کارشناسانه در مورد شورای نگهبان از طرف رئیس جمهور که خود سیاستمدار و حقوق دان است بسیار بعید و دور از ذهن بود.

حجت الاسلام قنبر بیگی تاکید کرد: نظارت شورای نگهبان استصوابی است و در این راه اگر کسی با معیارهای نظام مشکل داشته باشد از ورود او به ارکان نظام جلوگیری می کند.

وی با بیان اینکه رهبر نظارت استصوابی شورای نگهبان را قانون دانسته اند، گفت: دولتمردان یادشان نرود که مدال افتخار تایید شورای نگهبان بر گردنشان است و تضعیف این رکن نظام باعث تضعیف خودشان خواهد بود.

حجت الاسلام قنبر بیگی در ادامه به منتقدان دولت اشاره کرد و افزود: دولت در مقابل منتقدان دلسورز سعه صدر داشته باشد که متاسفانه کمتر شاهد این موضوع بودیم.

وی با بیان اینکه برخی دشمنان به بهانه توافق دنبال رخنه در نظام هستند، تصریح کرد : گاهی لازم است همانطور که دشمن به صراحت مارا تهدید به حمله نظامی می کند دولتمردان ما نیزبه دور از حرفهای دو پهلو و خنده ه با صراحت و مواضعشان را بیان کنند.

امام جمعه دره شهر با اشاره به اینکه دولت در مقابل تهدیدات دشمن کمتر از گزینه سکوت استفاده کند، خاطرنشان کرد: از دولت انتظار داریم با حرفهای دو پهلو و لبخدن زدن به تهدیدات دشمن، با صلابت و دید انقلابی مقابل زیاده خواهی دشمن ایستادگی کند.


ارسال نظرات