خبرهای داغ:
امام جمعه موقت رزن:

کم کاری در فرهنگ، جوانان را به سمت انقراض فرهنگی می‌برد

امام جمعه موقت رزن گفت: اگر در فرهنگ کم کاری کنیم جوانان به سمت انقراض فرهنگی می روند.
کد خبر: ۸۵۶۱۱۳۵
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت الاسلام محمد اکبری در خطبه های نماز جمعه این هفته رزن با اشاره به دیدار هیأت دولت با رهبر انقلاب اسلامی و شهادت شهیدان رجایی و باهنر در هفته دولت رمز ماندگاری و موفقیت دولت‌ها در جمهوری اسلامی را ولایتمداری دانست و افزود: ولایتمداری باید عملی باشد نه زبانی .کار را برای خدا انجام دادن از ویزگی های شهیدان رجایی و باهنر بود.

وی اضافه کرد:هر مسئولی که کار را برای خدا انجام دهد رو سفید است، سخنان رهبری در دیدار با دولت منشور کاملی از دستورالعملها برای تمام زمینه های سیاسی ،اجتماعی و اقتصادی بود و دولتی که چنین حکیمی را به عنوان یار در کنار خود دارد اگر بی تدبیری کند توجیهی ندارد.

امام جمعه موقت رزن در ادامه با بیان اینکه افراد با تقوا و دلسوز از شکست دولت خشنود نمی شوند ادامه داد: وقتی دولتی تنفیذ رهبری را داشته باشد دولت همه مردم است چه کسی به آن رای داده باشد و نداده باشد و کسی از ناکارآمدی و اشتباهات آن خشنود نمی شود.

وی افزود: سنگ اندازی کردن در مقابل دولت کار درستی نیست اما گرفتار آمدن دولت در اشتباهات نیز خوشایند دینداران و اهل تقوا نیست.

اکبری با بیان اینکه ما خواهان قوای سه گانه ای هستیم که در تراز مکتب امیرالمومنین(ع) باشد ، گفت: اگر در فرهنگ کم کاری کنیم جوانان به سمت انقراض فرهنگی می روند.

وی در ادامه با اشاره به بروز برخی ناهنجاری های فرهنگی در مجالس و عروسی های شهرستان اضافه کرد: چرا باید اهل تدین در شهرستان از رفتن به پارک به دلیل وجود برخی گناهان دوری کنند چرا باید کوه رفتن،اردو رفتن و پارک رفتن برای متدینین به سبب وجود برخی مسائل سخت باشد.

امام جمعه موقت رزن با انتقاد شدید از نمایشگاه دستاوردهای بانوان و حضور برخی اقلام غیر فرهنگی و غیر دینی در این نمایشگاه تصریح کرد: من در این نمایشگاه حضور یافتم آنجا بیشتر به فروشگاه شباهت دارد، جای تابلو فرشهایی برهنه و نیمه برهنه چرا باید در این نمایشگاه باشد؟

وی با اشاره به فریضه امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: باید هسته های امر به معروف و نهی از منکر تشکیل دهیم.

اکبری در پایان با بیان سخنان رهبری در خصوص آمریکا و دشمنی هایش تاکید کرد:همه باید به این موضوع واقف باشیم که دشمنی های امریکا با ملت ایران با توافق یا بدون توافق پایانی ندارد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات