خبرهای داغ:
امام جمعه کبودراهنگ:

بیکاری ریشه تمام مشکلات شهرستان کبودراهنگ است/مسئولان در نصب بنر برای سفر ریاست جمهوری زیاده‌روی کردند

امام جمعه کبودراهنگ با تأکید بر اهمیت مسئله اشتغال بعنوان اساسی ترین مسئله، بیکاری را ریشه همه مشکلات امروز شهرستان کبودراهنگ و کشور معرفی کرد.
کد خبر: ۸۵۶۱۱۳۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت الاسلام یوسف روحانی در خطبه های نماز جمعه امروز کبودراهنگ با گرامیداشت یاد شهیدان دولت رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، بر ادامه راه این شهیدان توسط دولت‌مردان تأکید کرد و گفت: باید راه آنان در صداقت، اخلاص و توجه به مردم و خدمتگزار بودن ملت دنبال شود.

روحانی با اشاره به استقبال پرشور مردمی از سفر ریاست جمهوری به استان همدان گفت: مردم وظیفه خود را در حمایت از دولت نشان دادند اما برخی از مسئولین نسبت به نصب پلاکارد و بنر که لازم نبود، زیاده روی کرده بودند.
وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور گفت: با وجود همه این مشکلات عملکرد وزارت بهداشت بسیار خوب بوده است و از این اقدامات تشکر می کنیم.
امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به تصمیم وزارت بهداشت برای احداث بیمارستان مخصوص بانوان در کشور گفت: این اقدام بسیار مهم بوده چون به علت وجود حدودها و هنجارهای جامعه بانوان می‌توانند به صورت بهتری به درمان خود بپردازند و قابل تقدیر است .
روحانی با اشاره به دستاورد سفر رئیس جمهور به استان همدان گفت: طبق گفته مسئولین چیزی حدود 900 میلیارد تومان اعتبار برای استان در نظر گرفته شده که از این مبلغ بیش از 200 میلیارد تومان آن سهم شهرستان کبودراهنگ است.
وی ضمن تأکید بر اهمیت مسئله اشتغال بعنوان اساسی ترین مسئله، بیکاری را ریشه همه مشکلات امروز شهرستان کبودراهنگ و کشور معرفی کرد و گفت: اگر مشکل اشتغال جوانان حل شود، بسیاری از مشکلات دیگر مانند اعتیاد، سرقت، طلاق و اختلافات خانوادگی حل می شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات