خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

انگلیس خیانت بسیاری علیه جهان و مردم ایران داشته است/امروز باید بیش از گذشته هوشیار باشیم

امام جمعه همدان با بیان اینکه متأسفانه امروز شاهد باز شدن سفارت انگلیس در ایران هستیم که خیانت بسیاری علیه جهان و به ویژه مردم ایران داشته است، گفت: امروز باید بیش از گذشته هوشیار باشیم.
کد خبر: ۸۵۶۱۱۳۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان با اشاره به هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: باید یاد این دو شهید گرانقدر در حافظه‌ها ماندگار شود.

وی بیان کرد: در سه شنبه گذشته شاهد حضور هیئت دولت در همدان بودیم که باید از حضور مردم در استقبال از هیئت دولت قدردانی کرد و امیدواریم مصوبات خوب این سفر در استان محقق شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: با وجود وضع مالی کشور و کاهش قیمت نفت، مصوبات خوبی در این سفر به همدان رقم خورد و استاندار همدان تلاش های زیادی برای تخصیص بودجه به منظور ایجاد فرصتهای شغلی به همدان در این سفر داشتند که شایسته تقدیر است و امیدواریم این اعتبارات برای رفع مسائل استان تخصیص یابد.

وی با تأکید بر اینکه داشتن دولت و رهبر برای جامعه بشری ضروری است، گفت: اگر این دو نباشد هرج و مرج در جامعه رایج می‌شود و امروزه به دلیل نبود حاکمیت در کشورهای عراق، پاکستان، افغانستان و سوریه شاهد خونریزی و جنگ هستیم و این نشان‌دهنده ضرورت وجود حاکمیت در ملت ها است.

محمدی عنوان کرد: حکومت حق تنها در دوران حکومت امیرالمومنین(ع) تشکیل شد که متأسفانه با ترفندهای دشمنان به طور کامل اجرایی نشد بنابراین کسانی که شایستگی اداره جامعه را در زمین دارند باید بر آن حکومت کنند و مشکلات جامعه امروز این است که افراد بی صلاحیت عهده‌دار وظیفه شده‌اند.

وی گفت: در آمریکا با هزینه‌های بسیار افرادی حکمرانی می کنند که به نفع رژیم فاسد صهیونیستی عمل کنند تا امنیت در کشور نباشد.

امام جمعه همدان با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: افرادی که قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند، در صورتی که به نداشتن صلاحیت خود اشراف دارند در این زمینه ورود پیدا نکنند.

وی با تأکید بر اینکه مردم با آگاهی و شناخت در انتخابات شرکت کنند، اظهار داشت: برخی از افرادی که دنبال نامزد شدن در این دوره از انتخابات هستند هنوز صلاحیت و توانمندی خود را برای انجام این وظیفه خطیر بررسی نکرده اند و اگر چنین افرادی بدون صلاحیتی در این دوره کاندیدا شدند موظف هستیم آنها را انتخاب نکنیم، چرا که افرادی که بدون در نظر گرفتن صلاحیت کاندیدا به آن رأی دهند خطای بزرگی را مرتکب شده اند.

محمدی با بیان اینکه انتخابات محل باندبازی و جناح بازی نیست، گفت: این گونه افراد برای رضای خداوند رأی نداده بلکه بر مبنای دل در انتخابات شرکت کرده اند و بر این اساس باید از هم اکنون در مورد صلاحیت کاندیدا بررسی انجام شود چرا که انتخاب با چشم و گوش بسته بدبختی مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد.

وی با اشاره به سالروز استعمار انگلیس افزود : متأسفانه امروز شاهد باز شدن سفارت انگلیس در ایران هستیم، دشمنی که خیانت بسیاری علیه جهان و به ویژه مردم ایران داشته و این روباه پیر با ایجاد نفاق در بین قومیت های مختلف کشور درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود و امروز باید بیش از گذشته هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات