خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهید اشرفی‌اصفهانی سپاه ناحیه همدان:

جوانه های صالحین سدی در برابر جنگ نرم دشمنان است

فرمانده پایگاه شهید اشرفی‌اصفهانی سپاه ناحیه همدان گفت: جوانه های صالحین سدی در مقابل جنگ نرم دشمنان علیه فرزندان این ملت است.
کد خبر: ۸۵۶۱۰۵۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: پایگاه شهید اشرفی اصفهانی از ابتدای تابستان سال جاری کلاس‌های مختلفی در چارچوب جوانه‌های صالحین در سطح مسجد و پایگاه برگزار می‌کند.

وی افزود: از برنامه‌های این پایگاه برگزاری دو حلقه قرآنی ویژه نوجوانان و جوانان با موضوعات قرائت، ترتیل، حفظ، روخوانی، روانخوانی، همه روزه قبل از نماز مغرب و عشاء و یک حلقه با موضوع سبک زندگی بعد از نماز مغرب و عشاء برای رده سنی مختلف در مسجد است.

فرمانده پایگاه شهید اشرفی‌اصفهانی سپاه ناحیه همدان با اشاره به ثبت‌نام 100 نفر در طرح جوانه‌های صالحین این پایگاه بیان داشت: رده‌های سنی نوجوانان و نونهالان بیشترین استقبال را از کلاس‌های این طرح داشته‌اند و به صورت مستمر و فعال در کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه جوانه‌های صالحین سدی در مقابل جنگ نرم دشمنان علیه فرزندان این ملت است، اضافه کرد: از دیگربرنامه‌های این پایگاه در خصوص طرح جوانه‌های صالحین برگزاری اردوهای درون شهری و استانی بوده که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفته است.

مرادی با بیان اینکه طرح جوانه‌های صالحین حمایت خاص مسئولین را می‌طلبد، تأکید کرد: طرح جوانه‌های صالحین یکی از طرح‌های خوب برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان است که باید به‌صورت مداوم اجرا شود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات