خبرهای داغ:
مسئول آموزش حوزه حضرت فاطمه(س) همدان:

دشمن به دنبال کمرنگ کردن اسلام و قرآن در بین نسل جوان است

مسئول آموزش حوزه حضرت فاطمه(س) همدان با تأکید بر ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه گفت: دشمن با تولید سرگرمی‌ها و برنامه‌های مختلف برای نسل جوان به دنبال کمرنگ کردن اسلام و قرآن در بین این قشر است.
کد خبر: ۸۵۶۱۰۲۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷

اعظم رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از برگزاری مسابقات حفظ، ترتیل و تفسیر قرآن کریم در حوزه حضرت فاطمه(س) همدان خبر داد و افزود: هدف از برگزاری مسابقات قرآنی به منزله ترویج فرهنگ قرآنی ومأنوس شدن جوانان بسیجی با قران کریم است.

وی بیان کرد: اجرای این طرح و مسابقات در اوقات فراغت بسیجیان به خصوص جوانان و نوجوانان نتایج بسیار ارزنده‌ای بر زندگی و افکار آنان خواهد داشت.

مسئول آموزش حوزه حضرت فاطمه(س) همدان افزود: با وجود سرگرمی‌ها و برنامه‌های مختلف دشمنان به ویژه برای جوانان که با هدف کمرنگ کردن اسلام و قرآن در بین این قشرتولید می‌شود، با برگزاری این مسابقات می‌توان فرهنگ قرآنی و اهمیت توجه به آن را در بین جوانان ترویج داد.

وی با بیان اینکه این طرح و مسابقات می‌تواند در زندگی فردی و اجتماعی تمام افراد جامعه اثرگذار باشد، گفت: باید برای افزایش این برنامه‌ها و مأنوس کردن جوانان با قرآن بیشتر تلاش کنیم.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری بهتر این طرح از پیشنهادات و انتقادات بسیجیان استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات