کسب 5 مدال رنگارنگ توسط بانوان ورزشکار استان در دومین المپیاد بسیج

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کردستان از کسب 5 مدال رنگارنگ توسط خواهران بسیجی استان در دومین المپیاد بسیج کشوری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۰۹۴۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ناهید منصوری مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان با اعلام این خبر اظهار داشت:دومین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی خواهران بسیج کشور به مدت 3 روز در زنجان برگزار که در این مسابقات بانوان ورزشکار بسیجی کردستانی توانستند مدال های رنگارنگی را بدست آورند.


وی گفت: در این رقابت ها 36 نفر از خواهران بسیجی کردستانی در قالب 5 تیم از استان کردستان در رشته های دو‌ومیدانی ، تیراندازی، تیروکمان ، جودو و کاراته حضور داشتند.

منصوری ادامه داد: ندا قریشی در رشته ی دوو میدانی 400 متر و پرش طول مقام نخست کشوری، در رشته ی دوو میدانی 800 متر مقام اول کشوری، آنیتا چوب تراش در رشته ی پرتاب دیسک مقام چهارم کشوری و در رشته ی جودو صفورا بهمنی مقام چهارم کشوری را کسب کردند.

وی افزود: دومین المپیاد ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی خواهران بسیج با حضور 700 نفر از 30 استان کشور در دانشگاه زنجان آغاز شده بود که ان مراسم بزرگترین رقابت بین ورزشکاران بسیجی در کشور است که در دیار غواصان دریا دل و شهر شور و شعور حسینی برگزار شد.

وی تصریح کرد: رشد و شکوفایی ورزش بسیج نیازمند چشم انداز صحیح، برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت، نگاه و توجه مسئولان امر و ارزیابی و استعدادیابی است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کردستان با اشاره به برگزاری این المپیاد ابراز کرد: هدف از برگزاری این المپیاد در کشور ایجاد بستری مناسب برای ارتقای فضایل اخلاقی و فرهنگی و استعدادیابی در نوجوانان بسیجی کشور بود تا افراد با استعداد شناسایی و در لیگ‌های ورزشی ملی بدرخشند.

گفتنی است اعزام این ورزشکاران کردستانی به مسابقات کشوری توسط بسیج جامعه زنان کردستان و همکاری تربیت بدنی سپاه بیت المقدس استان انجام گرفت.

ارسال نظرات